تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سلام دوستان همونطور که میدونید یکسری از مقالات رو گذاشتیم روی بحث تم تولد که خیلی پر طرفدار بود و گاهی راجب این موضوع هم دوست داشتم محتوا قرار بدم تو تابان چهر

داریم به فصل پاییز نزدیک میشیم و این بار توی سریال مقالات تم تولد، میخوام برم سراغ تم تولد پسرانه مناسب پاییز که از طریق این لینک هم میتونید یه مطلب خیلی خوب تو این زمینه رو مطالعه کنید. 

تمام اطلاعاتی که تو این صفحه میخونید، توی اون مطلب نیست پس بهتره یه نگاهی به این موضوع هم داشته باشید: 

تم تولد پسرانه پاییز هنری


با این صنایع دستی برگ ساز خلاق و سازگار با محیط زیست از The Artful Parent ، در یک مهمانی با مضمون هنری یک چرخش پاییزی انجام دهید. ما دوست داریم که این فعالیت ها را می توان در داخل خانه انجام داد ، بنابراین صرف نظر از آب و هوایی که مهمانان مهمانی شما می توانند از آن دور شوند. برگهای درخشان و کرم های ضد آفتاب پاییزی را بررسی کنید. برای تکمیل موضوع ، کیک های خوشمزه فصل پاییزی درختان پخته کنید.

تم تولد پسرانه در شکار

با وجود مخفیگاههای زیاد زیر مبلمان و داخل گنجه ها ، به راحتی می توانید در پاییز یک مهمانی شکارچیان جمع کننده داخلی را برگزار کنید ، حتی اگر هوا سرد باشد. لیستی از اقلام اطراف خانه خود تهیه کنید ، مانند این از Scavenger Hunt ، یا با نوشتن سرنخ هایی که شکارچیان شما را به مورد بعدی در لیست شما هدایت می کند ، کمی چالش برانگیز باشد. ذره بین ها را به عنوان نعمت های خانگی که مینی اسلوت ها می توانند در شکار استفاده کنند ، کنار بگذارید. پس از سرگرمی ، مهمانان خود را با یک تکه گنج به خانه بفرستید: کیسه های جداگانه سکه شکلات.

تم تولد پسرانه درخشان در پاییز

زودتر در پاییز تاریک می شود-و این بدان معناست که زمان مناسبی برای یک مهمانی درخشان در تاریکی است. چراغ ها را خاموش کنید و سرگرمی را افزایش دهید. بادکنک های درخشان DIY را به هوا بیندازید و چند دور پرتقال درخشان در تاریکی پخش کنید. با چند دستور العمل مورد علاقه ما در درخشندگی در تاریکی ، یک پیچ و تاب خوشمزه اضافه کنید.

فوق العاده جادوگر در پاییز

از مهمانسرای خود دعوت کنید تا برای جشن تولد با موضوع جادوگران روی جاروهای خود بپیوندند. این جشن دلربا بنفش که در Hello Wonderful مشاهده شد ، ترکیبی از فعالیت های پاییزی مانند بوبینگ برای سیب با دکوراسیون بنفش و مشکی و مهمانانی با لباس برای یک جشن جادویی است. این کیک های Wicked Witch Witched را از ملکه پخت مارتا استوارت تهیه کنید و مهمانان شما افسون می شوند.

 

جذابیت تم تولد برای پسران در تمام سنین!

به طور کلی کودکان از مشاهده تم تولد پسرانه بسیار ذوق زده می‌شوند، اما این به آن معنا نیست که تنها پسران در سنین پایین از این کار خوشحال می‌شوند. برای نوجوانان و جوانان پسر هم می‌توان تم‌های پاییزی جذابی رقم زد تا احساس خوشحالی را تجربه کنند. برای پسران جوان متولد پاییز می‌توان تم‌‌های مختلفی ارائه کرد که برخی از جذاب‌ترین این پیشنهادات به شرح زیر می‌باشند:

اجرای تم با استفاده از بادکنک‌های مشکی طلایی یا مشکی نارنجی یا رنگ‌هایی که یادآور فصل پاییز باشد.
استفاده از گل‌های فصل به همراه برگ‌های خشک پاییزی برای دیزاین و طراحی تم تولد پاییزی هم انتخاب خوبی خواهد بود.
استفاده از میوه‌های فصل پاییز نظیر انار، پرتقال، نارنگی، لیمو و… در دیزاین تأثیر بسزایی در جذابیت تم تولد پسرانه خواهد داشت.
استفاده از بادکنک‌های شکلی مخصوص پاییز مثل بادکنک کدو، انار و غیره هم می‌تواند فضایی جذاب را ایجاد کند.
استفاده از رنگ‌های گرم یا توپک‌های کاموایی برای اجرای دکور پشت زمینه تولد هم ایده‌ی جالبی محسوب میشود.
آنچه که موجب جذابیت و چشمگیر شدن تم تولد می‌شود، خلاقیتی است که اجرا کننده در زمان دیزاین به خرج می‌دهد. بنابراین یک تم پسرانه می‌تواند به صورت پک‌های آماده هم در بازار وجود داشته باشد و تنها زحمت نصب آن بر عهده شما بماند. کما این که خرید پک تم تولد پسرانه آماده مزیت‌های بسیاری نیز به همراه خواهد داشت.

خرید پک تم تولد پسرانه چه مزایایی دارد؟

از زمان روی کار آماده تم‌های تولد، مجموعه‌های بسیاری پک‌های متنوع را طراحی و تولید کرده‌اند که با خرید آن مزیت‌های فوق العاده‌ای نسیب شما خواهد شد. با خرید پک‌های آماده وقت کمتری صرف اجرای کار شده و بدون دردسر و سختی یک تم تولد پسرانه فوق العاده در اختیار خواهد بود. این مدل از پک‌های آماده برای استفاده تا چند بار هم مناسب خواهند بود، بنابراین می‌توانید تم‌های خریداری شده خود را به دیگران هم هدیه بدهید. بنابراین تنها کافی است در زمان خرید تم دقت نظر به خرج دهید تا یک تم بسیار عالی را خریداری نمائید.

 

  • سیاوش پیری
  • ۰
  • ۰

دختر جذاب

سلام دوستای عزیزم خب دیگه اینهمه راجب خوشگلی حرف زدیم حالا بد نیس یکمی هم راجب جذابیت حرف بزنیم!

حتما خودتون بهتر می دونید که خوشگلی با جذابیت فرق داره و کسی که جذاب باشه میتونه واقعا خوشگل نباشه واسه اثبات این موضوع به شما پیشنهاد می کنم بهتون لیست خوشگل ترین دختر های دنبا رو سرچ کنید ببینید. 

بعد با یکسری از سلبریتی هایی که خودتون میشناسید مقایسه کنید.

تو این مطلب میخوام چند تا مورد برای جذابیت بیشتر رو بهتون پیشنهاد بدم: 

1. جرات متفاوت بودن را داشته باشید

شما قبلاً می دانید که هر یک از ما در نوع خود منحصر به فرد هستیم. اگر می خواهید جذاب باشید ، روی چیزی تمرکز کنید که شما را از بقیه متمایز می کند و آن را پرورش دهید. مردان جذب زنانی می شوند که شبیه هیچ زن دیگری نیستند که با آنها روبرو شده اند.

خودت باش. اگر با لباس های سکسی و پر زرق و برق راحت نیستید و کفش کتانی و شلوار جین راحت را ترجیح می دهید ، با خیال راحت آنها را بپوشید. اگر از اسب سواری بیشتر از خرید لذت می برید ، این کار را انجام دهید.

نیازی به پیروی از جمعیت نیست زیرا زنی که جمعیت را دنبال می کند هرگز از جمعیت فراتر نخواهد رفت ، اما زنی که به تنهایی مشورت می کند خود را در مکان های جدید و جالبی می بیند که هیچکس قبلاً ندیده است.

ایرادات خود را بپذیرید و آنها را بهبود بخشید. نقاط قوت خود را برجسته کنید و اجازه دهید شخصیت واقعی شما بدرخشد. تظاهر هرگز شما را جذاب نمی کند.

2. عیب های خود را بپذیرید و در آغوش بگیرید

اگر خودتان را دوست داشته باشید ، خیلی راحت تر می توانید آن چیزی باشید که هستید. مردم تظاهر به شخص دیگری می کنند زیرا چیزی در مورد آنها وجود دارد که آنها نمی توانند آن را بپذیرند.

یک زن جذاب با خودش راحت است. او از بدن خود قدردانی می کند و از آن مراقبت می کند. او بیش از حد خودآگاه نیست اما از نقص های خود آگاه است.

او از بیان خود نمی ترسد و اعتماد به نفس دارد. یک زن جذاب برای هر کسی که هست خوشحال است و به راحتی تحت تأثیر معیارها و تعریف دیگران از خوب و بد قرار نمی گیرد. او می داند کیست و به این موضوع افتخار می کند.

3. برای آنچه که به آن اعتقاد دارید ایستادگی کنید

زنانی که به اعتقاد خود اعتقاد دارند همیشه برای مردان جذاب هستند. این مهم است که یک زن باید بداند چه می خواهد و باید سخت تلاش کند تا به آن برسد. اگر یک زن نداند کجا باید باشد باید کمی ناامید کننده و آزاردهنده باشد.

یک زن اصولگرا می تواند معیارهای اخلاقی خود را بدون توجه به آنچه زندگی برای او ایجاد می کند حفظ کند و این به تنهایی بسیار جذاب و زیبا است. زنان قوی مورد بررسی قرار می گیرند.

اگر فکر می کنید چیزی درست نیست و اگر معتقد هستید که خلاف اصول شما است ، شجاع باشید که از آنجا دور شوید. اگر چیزی را واضحاً معیارهای اخلاقی خود را نقض کنید ، مجبور به پذیرش چیزی نیست.

4. مراقب خود باشید

زن جذاب کسی است که از خودش مراقبت می کند. او سالم است و یک روال و شیوه زندگی سالم را رعایت می کند. او در وقت آزاد خود به ورزش می رود. او هر از چند گاهی موها و ناخن های خود را درمان می کند. او مرتباً دندان های خود را مسواک می زند. او مرتب است و بوی تازه و تمیزی می دهد. او به اندازه کافی می خوابد و به طور منظم از پوست خود مراقبت می کند. یک زن جذاب بهداشتی است اما از کثیف شدن نمی ترسد. اگر تناسب اندام دارید ، احساس خوبی نسبت به خودتان دارید و از درون شما ساطع می شود. تناسب اندام سکسی است. سکسی اعتماد به نفس دارد و اعتماد به نفس بسیار جذاب است.

5. ساخت اعتماد به نفس رایگان

خب همونطور که میدونید و همه هم میگن، اعتماد به نفس رابطه مستقیم با جذب کردن افراد داره. 

مهم اینه که معمولا مرد ها رویای بدست آوردن دختری را دارند که برای اون ها راحت قابل دستیابی نیست و هر چقدر هم که پشت سرش حرف بزنن و بگن اینطور نیست، در واقع ضعف خودشون رو نشون میدن و واقعیت اینه که اگر میتونستن اون دختر جذابی که خودشو خیلی قبول داره داشته باشن، به خودشون از ته دل افتخار میکردن. 

خب حالا کاری به مرد ها نداریم و فقط میخواستم اینو بگم که دختری که اعتماد به نفسش بالاس، مرد هایی به سراغش میان که خودشون هم آدم های محکم با عذت نفسی هستند. (شما هم که قطعا نمیخواید فقط از نظر چند تا پسر بچه تو خیابون جذاب به نظر برسید!)

حالا چجوری این اعتماد به نفس باید به وجود بیاد؟ 
خب حتما هر آدمی با یکسری دست آورد ها، خرید ها، لباس ها، عطر ها یا حتی یک مدل موی خاص میتونه اعتماد به نفسش بالا تر بره. 

میگن این اعتماد به نفس به درد نمیخوره!  

اعتماد به نفس باید ذاتی باشه یا ما وقتی که اصلا لباس خوبی تنمون نیست خودمونو قبول داشته باشیم…

چرا؟ 

مگه قراره بعدا لباس های زشت بپوشیم؟ یا مثلا دهانمون بوی بدی بده؟ 

این کاملا طبیعیه که وقتی شما توی ماشین نشستید و کفشی که خیلی دوستش دارید رو پوشیدید، اعتماد به نفستون بالاتر میره و مطمئنا کسایی که بیرون ماشین هستند و اصلا کفش شما رو نمیبینند هم بیشتر توجهشون به شما جلب میشه!

این قضیه برای کسی که کفشش رو خیلی دوست داره اتفاق میوفته و کاملا هم اوکیه. 

خب حالا چیکار کنیم؟ 
هر چیزی خودتون شخصا میدونید باعث میشه احساس بهتری به خودتون داشته باشید رو انجام بدید. این اعتماد به نفس بعد چند وقت جزئی از شما میشه و حتی اگه دیگه اون لباس هم تنتون نباشه، انقدر به خودتون باور پیدا می کنید که برای همه جذاب باشید. 

یکی از دوستان من همیشه این دغدغه رو داشت که من دوست ندارم با بازوی بزرگ یا لباس گرون قیمت و … به چشم کسی بیام. 

باید یه نفر باشه که منو همینجوری دوست داشته باشه و اصلا حال نمیکنم برای اینکه 4 نفر بهم نگاه کنن بیام برم باشگاه عرق بریزم!!

شاید شما هم به این چیزی رسیده باشید و براتون آشنا باشه. 

امروز دیگه چند وقتیه که مرتب ورزش میکنه و بهترین لباس ها رو هم تنش میکنه… توجهی که بهش تو این چند و وقت شده، باعث شده امروز دیگه اگر یبار لباس خوب هم تنش نباشه، مطمئنه وقتی تو خیابون راه میره با اینکه پسره خیلی نگاها میاد سمتش. 

سوال من اینه:

چرا آدم وقتی میدونه یه چیزی جواب میده، در مقابلش گارد بگیره و لقمه رو دور سرش بچرخونه؟

6. سرگرمی را یاد بگیرید و زندگی را جشن بگیرید

یک زن جذاب می داند چه موقع باید سرگرم شود و چه موقع در امور جدی باشد. وقتی او زندگی را جشن می گیرد و با دیگران لذت می برد جذاب است. اگر زنی برای زندگی خود ارزش قائل باشد ، خوشحال است که هر اتفاقی بیفتد. او همچنین باعث خوشحالی سایر افراد در حلقه خود می شود. او از مردم الهام می گیرد که زندگی را به طور کامل انجام دهند ، زیرا این شیوه زندگی خود او است. زنی که می داند چگونه از چیزهای کوچک در زندگی لذت ببرد هرگز خسته کننده نیست. مردان مطمئناً اسیر او خواهند شد.

7. خوبی دیگران را ببینید و مثبت اندیش باشید

نگرش مثبت و چشم انداز مثبت در زندگی توجه بسیاری از مردان را به خود جلب می کند. زنی که همیشه دلسوز مردم است و مردم را به راحتی قضاوت نمی کند ، مطمئناً بسیار جذاب است. یک زن جذاب کسی نیست که به راحتی از شرایط ناامید شود.

او معتقد است که در هر فردی که ملاقات می کند خوبی وجود دارد. او بسیار قضاوت می کند و این باعث می شود که او یک دوست و محرم بسیار خوب باشد. زنی با دوستان بسیار خوب راه طولانی را طی می کند.

وقتی زنی زیاد شکایت می کند و وقتی افراد را بر اساس آنچه می بیند به راحتی قضاوت می کند ، نوعی مانع ایجاد می کند که مانع از جذب مردان شایسته ای می شود که به طور بالقوه می خواهد با آنها بیرون برود.

8. خودجوش باشید!

مردم فقط می توانند زیبایی شما را درک کنند اگر بیرون بروید و از آفتاب لذت ببرید. اگر مخفی بمانید ، مردم متوجه شما نمی شوند. برو بیرون و بوی گلها را حس کن. لبخند بزنید و از زندگی خود لذت ببرید. شادی مسری است.

این باعث زیبایی و جذابیت بیشتر زن می شود. بروید و با دوستان خود معاشرت کنید. چیزی بخورید که تا به حال مزه نکرده اید. خودجوش باش! مردان بسیار دوست دارند وقتی یک دختر غیرقابل پیش بینی است. آنها دوست دارند حدس بزنند و از کار بعدی او شگفت زده شوند و حتی بیشتر عاشق او شوند.

اگر دوست دارید در خانه بمانید تا زمانی که خودتان را فعال نگه دارید خوب است. با دوستان خود بازی سرگرم کننده تخته ای مانند اسکراب یا انحصار بازی کنید. یک مهمانی کوچک ترتیب دهید یا یک ماراتن فیلم انجام دهید!

 

منابع: 

https://pairedlife.com/dating/10-Most-Effective-Tips-On-How-to-Become-an-Attractive-Woman

https://binimode.com/%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8/

  • سیاوش پیری
  • ۰
  • ۰


در صنعت آرایشی و بهداشتی ، پرکننده های پوستی روز به روز محبوب تر می شوند و به ظاهر جوان تر کمک کرده و حجم را به پوست باز می گردانند. با افزایش سن ، چربی زیر جلدی از دست می رود و باعث کشیدگی پوست صورت می شود. این باعث می شود پوست ما نازک به نظر برسد و ظاهر "چاق" آن کاهش یابد. سایر عوامل باعث کاهش حجم به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، ارثی و همچنین شیوه زندگی می شود. در اینجا در کلینیک آرایشی Vanish ، ما فقط از محصولات با کیفیت بالا استفاده می کنیم تا بهترین نتایج را به مشتریان خود بدهیم ، که در آنها هنگام انجام پرکننده های پوستی از یک محصول معروف ، JUVEDERMÒ و Restylane استفاده می کنیم. پرکننده های پوستی همچنین می توانند به دلایل دیگر مانند:

به لب ها شکل برجسته تر و واضح تری می بخشد

کاهش چین و چروک و خطوط صورت
افزایش چین و چروک طبیعی صورت
بهبود ظاهر زخم
کاهش حلقه های تیره زیر چشم
خطوط لبخند را کاهش دهید
افزایش حجم در گونه ها
کمک به جراحی بینی بدون جراحی
خط فک کانتور

ماندگاری فیلرهای پوستی چقدر است؟

پرکننده های پوستی فقط یک رفع موقت هستند و بنابراین دائمی نیستند. برای اینکه بتوانید نتایج را انتخاب کنید ، باید دائماً لمس کنید ، زیرا پرکننده ها بسته به محصول مورد استفاده فقط بین 6 ماه تا یک سال دوام می آورند. محصولات نهایی بالاتر تمایل به دوام بیشتری دارند ، مانند محصولاتی که در کلینیک استفاده می کنیم ، JUVEDERMÒ و Restylane.

تزریق پرکننده
در کجا می توان از پرکننده های پوستی استفاده کرد؟
پرکننده های پوستی عمدتا برای اهداف صورت استفاده می شوند ، زیرا این یک عمل زیبایی برای جوان نگه داشتن صورت است. مناطق متداول بیماران برای انجام پرکننده عبارتند از: لب ، خطوط لبخند در نزدیکی دهان ، پیشانی ، زیر چشم ، بینی ، چانه ، گونه ها و همچنین فک.

چقدر پرکننده نیاز دارم؟

میزان پرکننده بستگی به نتیجه ای دارد که می خواهید داشته باشید و روش انجام شده مانند این که آیا برای بزرگ کردن لب ، گونه یا چانه از فیلر استفاده می کنید ، زیرا هر کدام به مقدار متفاوتی برای دستیابی به بهترین نتیجه نیاز دارند. تقریباً 1 میلی لیتر برای اهداف مختلف استفاده می شود اما بستگی به نتیجه ای دارد که می خواهید به آن برسید. به عنوان مثال ، بسته به حجم موردنظر شما ، حجم لب می تواند از نیم سرنگ (0.5 میلی لیتر) تا یک سرنگ کامل (1 میلی لیتر) متغیر باشد. مناطق بزرگتر مانند گونه و فک به محصول بیشتری نیاز دارند و در نتیجه از سرنگ های بیشتری استفاده می شود.

 

آیا دریافت فیلرهای پوستی دردناک است؟

در مورد درد در طول عمل ، همه متفاوت هستند زیرا عوامل مختلفی مانند تحمل درد ، ناحیه تحت درمان و همچنین چند بار انجام این عمل وجود دارد. برای افرادی که بارها این کار را انجام داده اند ممکن است برای افرادی که برای اولین بار این کار را انجام می دهند ، تسامح و تسامح ایجاد کنند. مانند هر سوزن ، ممکن است کمی در ناحیه احساس کنید. ممکن است از کرم بی حس کننده روی ناحیه استفاده شود تا به مشتری کمک کند احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

آیا فیلرهای پوستی بهتر از بوتاکس هستند؟

از نظر بوتاکس و پرکننده های پوستی ، یکی از دیگری بهتر نیست ، زیرا هر کدام به دلایل مختلف و دلایل مشابه استفاده می شوند. همه چیز بستگی به نتیجه ای دارد که می خواهید به آن برسید ، که در آن متخصص تعیین می کند که از کدام محصول استفاده می شود تا بهترین نتیجه را به دست آورد. هر دو محصول به همان اندازه محبوب هستند و در صنایع آرایشی استفاده می شوند.

هزینه پرکننده های پوستی

هزینه پرکننده پوستی با استفاده از تعداد سرنگ های مورد استفاده در حین عمل برآورد می شود. هرچه ناحیه تحت درمان بزرگتر باشد ، هزینه آن بیشتر خواهد بود زیرا باید از محصول بیشتری استفاده شود ، مانند بزرگ شدن فک و گونه که در آن سطح بیشتری برای پوشش وجود دارد. هزینه نیز بستگی به محصول مورد استفاده دارد ، زیرا برخی از محصولات گران تر از دیگران است. هزینه متوسط ​​پرکننده های پوستی بسته به محصول ، تعداد سرنگ و محل منطقه تحت درمان می تواند بین 150 تا 700 دلار متغیر باشد.

 

منبع: 

https://vanish.clinic/dermal-fillers-injectables/

  • سیاوش پیری