تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ادکلن ماریا کری فوراور

خب خب دوتا عطر مد نظر داشتم که برای هردوش نظرات مصرف کنندگان رو باهاتون در میون بگذارم که یکیش همون ایوروشه اویدنس بود و اینم عطر ماریا کری فوراور که یکی از خوش رایحه ترین و دوست داشتنی ترین عطر های زنانه دنیاست به نظر من که قیمتشم واقعا بالا نیست نسبت به یه ادکلن اورجینال که میتونید از سایت عطر الیسا با مراجعه به خرید عطر ماریا کری فوراور خریدش کنید. 

خوب بریم سراغ نظرات؟

نظر اول در مورد ماریا کری فوراور

من این را در یک ست هدیه با اسپری کیف پول، صورتی خوش طعم و صورتی فوق العاده خریدم. ارزان و بامزه بود و هر عطر آنقدر کوچک بود که اگر از یک عطر خوشم نیامد مهم نبود تمام شدنش طول نمی کشد. ماریا کری تمایل به ساخت عطرهای عمومی، زنانه، شیرین، میوه ای و گلی دارد که متمایز نیستند. Forever یک گل سبز عمومی است، اما بسیار جالب تر از Ultra Pink و Luscious Pink است.

این بسیار سبز شروع می شود و با نرولی برخورد می کند و سپس گل های سفید می آیند، سنگین روی گاردنیا و زنبق دره، صادقانه بگویم کمی پیرزن و سپس مشک و چوب صندل وارد می شوند. من اصلا سیب نمی گیرم مثل خیلی از عطرهایش وقتی ته نشین می شود کمی پودری می شود. افتتاحیه این من را به یاد Emanuel Ungaro Apparition Exotic Green با انفجار نرولی انداخت اما به سرعت تغییر می کند و گلدارتر می شود. سیلاژ و طول عمر متوسطی دارد، شبیه سایر EDP های اوست که من دارم، اما بهتر از لوسکیوس و اولترا صورتی در مجموعه است. جالب تر از LP و UP است اما خاطره انگیز نیست، من در یک بطری بزرگتر دوباره خرید نمی کنم. اگر من چیزی سبز می‌خواهم، Apparition Exotic Green را که قبلاً دوباره خریدم را ترجیح می‌دهم.

نظر دوم در مورد عطر ماریا کری فوراور

من دوباره این را مرور می کنم زیرا چند ماه صبر کردم و در هوای خنک تر آن را امتحان می کنم. نعناع هندی و گل های سفید الان واقعاً بیرون می آیند (قبلاً اصلاً بوی پاتچولی را حس نمی کردم). در واقع برای من بوی بسیار شیک و زنانه ای دارد، شبیه یک رایحه گلی-پودری-مشکی درجه یک که پودر/مشک را با پاتچولی صاف عوض می کند.

این تقریباً در انبوه مبادله قرار گرفت، اما من فعلاً آن را حفظ می کنم.

نظر سوم درباره ادکلن ماریا کری فوراور

سیب سبز همیشه در آشپزخانه من است، تلخ و تازه، من آنها را دوست دارم، گاردنیا گل مورد علاقه من است، مردانه و اثیری، مشک لذت من است. آیا من این عطر را به مجموعه خود اضافه می کنم، واقعاً هستم. کل ترکیب نت‌ها باعث جلب توجه من می‌شود. من فکر می کنم این بسیار قابل مقایسه با Michael Kohrs Very Hollywood است، هر دو نت میوه ای با گاردنیا ترکیب شده اند. این جواهر پنهان برای کسانی که چنین نت هایی را دوست دارند ضروری است... مشابه Aeropostale، Promise me and Animale، Temptation است که سیب را با گلابی و ترنج عوض می کند.

نظر چهارم در مورد ادکلن ماریا کری فوراور

من هرگز به عطرهای افراد مشهور اعتقاد ندارم و از Inseparable / Honey from this house ناامید شدم. اما از آنجایی که من یک بره فوق العاده هستم، تصمیم گرفتم آن را با خرید کور و وای بیشتر امتحان کنم! اینجا چه تعجبی دارد!

Forever با Neroli شروع می شود و به سرعت ناپدید می شود در حالی که سیب سبز، گاردنیا و پاتچولی کاملاً زنانه را در آغوش می گیرید. بطری نیز از نظر طراحی ظرافت دارد.

به نظر من به عنوان یکی از طرفداران بزرگ MC هستم. این عطر منعکس کننده تمام ادراک، حرکت و شخصیت اوست. تصور کردم وقتی او ظاهر می شود می توانید سیلاژ را دریافت کنید.


8/10 برای همه این پیش بینی. پیشنهاد اضافی قبل از خرید نابینایان آهنگ نام عاقل او را پیدا کنید، از نزدیک گوش کنید. آن آهنگ می تواند توصیف کند که چقدر عالی است!

نظر پنجم 

من عاشق اینم. من همیشه وقتی آن را می پوشم تعارف می کنم. من آن را سر کار می پوشم و به کسی توهین نکرده است. آنها اغلب اظهار نظر می کنند که چقدر زیبا است. سیلو متوسط ​​است. خیلی شیرین و تازه است. این لزوما یک "جذاب مرد" نیست، اما فقط بوی زیبایی دارد. مثل یک زن زیبا با لباس های زیبا که همیشه در کنار هم قرار می گیرد. مدتها بود که این رایحه امضای من بود و هیچ ترش یا تلخی از آن نگرفتم. واقعا مقرون به صرفه است و برای پوشیدن روزانه عالی است. من بیشتر مشک و گاردنیا را در این بوی می دهم و دوست داشتنی است.

نظر ششم 

عشق در اولین بو، عشق حتی بیشتر در زمان
نمی دانم چرا اینقدر طول کشید تا به این عطر دوست داشتنی برسم؟ forever سومین عطر من ماریا کری است، خریدی کورکورانه مانند دو عطر دیگر. ابتدا رویا را خریدم که واقعاً آن را دوست دارم و معتقدم یکی از آنها بسیار خوب است. عطرهای کاراملی غیر ساینده.بعد ام را خریدم که به نظرم عطر بسیار باکیفیت و اورجینال است اما برای من مناسب نیست. نمی توانم با بخور سنگین آن کنار بیایم هرچند تصمیم گرفتم آن را نگه دارم و به آن زمان بیشتری بدهم تا شاید ذائقه ام عوض شود
من همیشه تصور می‌کردم برای همیشه چیزی شبیه بریتنی اسپیرز کنجکاو باشم، وقتی برای اولین بار آن را اسپری کردم واقعاً به ذهنم رسید. گل‌های سفید خامه‌ای و کمی از نیلوفر آبی که با لبه‌های تیز، تازه و آبکی و نت‌های پایه‌ای صاف، کرمی شیرین را برش می‌دهد، هر دو گرم، تمیز، دوست‌داشتنی، پوشیدن آسان، گل‌های سفید بدون سن و حسی هستند. کنجکاو در مورد گلابی و ماگنولیا است در حالی که برای همیشه لطفا برای یک سیب بزرگ اسمیت است، ترکیب گاردنیا. حالا بیایید مقایسه را متوقف کنیم و فقط در مورد همیشه صحبت کنیم.
گل‌ها برای همیشه خیلی سرد و سنگین نیستند، اما خیلی سبک و آبکی هم نیستند. رایحه‌ای تلخ و قدیمی گلی نیست، همچنین یک رایحه فوق‌العاده شیرین و مدرن نیست. شیرینی لطیف طبیعی دارد و گل‌های سفید کلاسیک است. با پیچ و تاب مدرن، چیزی که برای همیشه قابل پوشیدن است و واقعاً پیر می شود. احساس تمیزی می کند، اما مانند آن خنک و مواد شوینده نیست. بیشتر رایحه های میوه ای تمیز شامپو را به ذهنم می آورد، در حالی که گل های تمیز باعث می شود که من به صابون فکر کنم. برای همیشه، گاهی اوقات شامپو به همراه آوردم. گاهی اوقات صابون به ذهنم می‌رسد، اما گاهی اوقات به ندرت اتفاق می‌افتد، من نمی‌توانم آن را رایحه‌ای واقعا شامپویی یا صابونی بنامم، شاید به دلیل گرمی آن باشد. من کنتراست و تعادل نت‌های ملایم، کرمی و تیز را در آن دوست دارم.

Forever خیلی منحصر به فرد نیست، مهم ترین مزیت آن پوشیدنی و دوست داشتنی بودن برای طیف وسیعی از مردم است. من منتظر خشک شدن ماسکی بودم اما این اتفاق نیفتاد. من نمی توانم مشک قوی یا سایر نت های پایه را انتخاب کنم. فقط یک اشاره از آنها فقط برای عمیق تر کردن ترکیب گل و سیب و گرم کردن آن. البته بعد از چند بار پوشیدن آن، ممکن است بتوانم نت های پایه را نیز انتخاب کنم.
وقتی نظر مردم را در مورد آن جویا شدم منتظر چیزی بودم مانند: بد نیست، اشکالی ندارد، از هر بیست عطر، یک یا حتی سی عطر نظر بسیار خوبی از او دریافت می‌کند، بسیار متعجب شدم که دیدم برای همیشه یکی از آنهاست. او گفت: این عطر دوست داشتنی است! زنانه و زیبا. مقدار مناسبی از همه چیز. من فکر می کنم شما می توانید آن را در بهار و تابستان زیاد بپوشید. موافقم. برای محل کار، قرار، برای بیرون رفتن با دوستان، به عنوان یک انتخاب روزانه قابل پوشیدن است. عطر بالا است و به نظر می رسد که اگر به مقدار مناسب استفاده شود خشنود کننده است. روی من خیلی قوی نیست، ضعیف هم نیست. من از اسپری های معمولی 6،7 استفاده کردم و به نظر زیاد نبود، اما بر خلاف سایر گل های میوه ای آدم نمیتونه مثل اسپری بدن ازش استفاده کنه و خودش رو توش خیس کنه.زمان رو چک نکردم ولی میدونم +5 ساعت طول کشید
در مجموع من از این خرید کور بسیار راضی هستم و فکر می کنم از آن بسیار استفاده کنم. همچنین بطری آن را دوست دارم. به نظر می رسد جایزه مدرسه است. تنها جنبه منفی آن این است که کلاهک شل است و اینکه نمی توان آن را در کیف قرار داد. و آن را بیرون ببرید تا مجبور شوم کمی برای کیفم تخلیه کنم. 3.4 اونس در اینجا حدود 30 دلار است که قیمت خوبی است IMO

نظر هفتم در مورد ادکلن ماریا کری فوراور

چه سیب تارت تازه و خوشمزه ای برای فوراور دارد. تعادل بسیار خوبی از سیب سبز شیرین و آبدار و گل های سفید مانند گاردنیا و گل سرخ وجود دارد که بسیار خامه ای هستند. مشک، صابون تمیز خشک کردن.
این یکی از معدود عطرهایی است که توجه شوهرم را به خود جلب کرده است! این یکی و تیز پاریس هیلتون، که هر دو دارای گل های سیب و سفید به عنوان نت های غالب هستند. هر چند فکر می کنم این را بیشتر دوست دارم.
-اما این عطر هم تغییر دهنده است!
بعد از 2 ساعت تغییر می کند ....
حالا اگر می‌توانستم بفهمم چرا چیزی را حس می‌کنم که مرا به یاد SJP Lovely در مرحله خشک شدن می‌اندازد. (این قسمت ساعت ها طول می کشد) فکر می کنم تنها نت هایی که آنها به اشتراک می گذارند مشک و گیاه پاتچولی است. این طول عمر خوبی دارد - این یک عشق است!

این نظرات هم برگرفته از سایت fragrantica هستش و میتونید توی این سایت استعلامش رو ببینید.

  • سیاوش پیری
  • ۰
  • ۰

عطر زنانه ایوروشه اویدنس زنانه

سلام بچه ها امیدورام ححالتون خوب باشه و شما هم جزء عطر باز هایی باشید که براتون جالب باشه حالا تابان چهر درباره عطر ایوروشه اویدنس زنانه چی میخواد بگه مثلا!؟ 

تابان چهر متخصص تو زمینه عطر نیست اما با توجه به اینکه با جذابیت و زیبایی انسان هم راستاست، دلم خواست یه مطلب نظرات درباره عطر معروف و پر طرفدار ایوروشه اویدنس زنانه بگذاریم. 

تو این مطلب با استفاده از وبسایت فراگناتیکا که معروف ترین فروشگاه عطر تو دنیا هستش، میخوایم نظرات مصرف کنندگان خانم در مورد این ادکلن رو ترجمه کنیم تا شاید اگر قصد خرید عطر ایوروشه اویدنس زنانه رو دارید، یه کمک هایی بهتون بکنه. 

با ما همراه باشید. 

 

نظر اول در مورد عطر ایوروشه اویدنس زنانه

این به من هدیه داده شد، وگرنه من آن را نمی خریدم، زیرا من به عطرهای گلی ساده علاقه ندارم، اما تابستان گذشته از این عطر لذت بردم، حدس می‌زنم فقط نیاز به تغییر داشتم، برای من: گل و مشک معمولاً به این معنی است پیچیده، شیک و درجه یک، اما این عطر بیشتر از هر یک از آن چیزها برای بینی من تازه است. با توجه به تجربه من، این عطری است که با استفاده روزانه از آن بیمار می شوید (چون واقعا خوب است و مورد تعارف قرار می گیرد)، اما در نهایت از هیچ جایی دوباره هوس آن را می کنید.

نظر دوم در مورد ایوروشه اویدنس زنانه

من آن را ارزان از کسی که آن را نمی خواست، به نوعی مبادله کردم. این یک تجارت خوب برای من بود!
بله، ژنتیکی است، نه شکسته، اما دوست داشتنی است. ریواس و گلاب و.. خیار! یا چیزی تازه مثل خیار. شاید اشاره ای از نیلوفر آبی؟ من را به یاد Vivanel Lotus & Rose می اندازد. گلی است، اما تازه و شیرین نیست. می توان گفت بی گناه و زیبا. وقتی هیچ مرکباتی نمیخوای تو گرما عالی کار میکنه.. من LOTV نمیگیرم (فهمیدم که اون نت رو تو عطرها دوست ندارم..) اما ریواس، گل رز، مشک دفو اونجا و شاید هم برگهای بنفشه. نت‌های شیرین‌تر در زمان خشک شدن بیشتر بیرون می‌آیند، در حالی که نت‌های تازه و سبز در هنگام باز شدن برجسته‌تر است. قدرت ماندگاری متوسط ​​است، در عرض یک یا دو ساعت به شدت از بین می رود، بنابراین باید در ابتدا اسپری مجدد یا بیشتر اسپری کنید.
این یک عطر بیهوده روزمره است. شست بالا.

 

نظر سوم در مورد ادکلن ایوروشه اویدنس

من این را خیلی دوست داشتم اما به نظر می رسد دیگر نمی توانم آن را در کشورم پیدا کنم، یا حداقل این چیزی بود که فکر می کردم. کاملاً گیج‌کننده و سخت است که با تمام عناوین جانبی ایو روچر که هر سال منتشر می‌کند، همراه باشید، و بطری‌های ظاهری مشابه نیز کمکی نمی‌کنند. من به عنوان یک دانشجوی کالج زیاد این را می پوشیدم، این رایحه پیچیده و فوق العاده زنانه ای بود که مناسب یک خانم مودب با لباس سفید بود. صابون بودن زنبق دره کاملاً با جذابیت گل رز جفت می شود و این عطر را به عطری تمیز، نشاط آور و صابون در بطری تبدیل می کند که تقریباً شبیه پوره است. من دوست داشتم تصور کنم که یک شاهزاده خانم یا چیزی هستم که این لباس را پوشیده است. مدتهاست که از مجموعه من رفته بود، اما من همیشه خاطرات و احساسی که نسبت به آن داشتم را گرامی خواهم داشت.

 

نظر چهارم در مورد ایوروشه اویدنس زنانه

یکی از دوستان سال ها پیش یک بطری به من پیشنهاد داد و من به طور تصادفی آن را شکستم، واقعا ناراحت کننده است. بعد، مدتی بعد، در واقع یک خانم را در خیابان که داشت جلوی من راه می‌رفت متوقف کردم و پرسیدم آن عطر زیبای او چیست؟ او در واقع به دخترش زنگ زد، زیرا نامش را به خاطر نمی آورد! این کتاب Comme une Evidence اثر ایو روچر بود. من خیلی ناراحت شدم، به یاد بطری شکسته ام ... اخیراً یک 75 میلی لیتری خریدم، اما برای من یکسان نیست (درپوش به جای صورتی شفاف است. نمی دانم آیا فرمول آن تغییر کرده است).

نظر پنجم دارنده عطر ایوروشه اویدنس زنانه

خیلی سبک نه زیبا بسیار "شبنم صبحگاهی". بوی فروشگاه L'Occitane در یک بطری یا چیزی از سری Chanel "Chance". حتی با وجود اینکه ممکن است بینی شما از بین برود "من قبلاً این را بو کرده ام..."، بوی بسیار طبیعی دارد، ماندگاری خوب به نظر می رسد/ خوب است، و همچنان به نظر می رسد که می توانید یک بطری با استفاده ملایم با قیمت 40 دلار در هر روز از آن بخرید. هفته اگر دوست دارید گلهای روشن، زیبا، تازه، شبنم صبحگاهی، کمی سبز، کمی گل رز...... کور ایمن بخرید. اگر تا به حال بوی M. Maison "Flower Market" را استشمام کرده اید: این یک جایگزین ارزان تر است!

نظر نفر ششم 

گل رز بخار با سبزی ترد و ترکیب تارت، ریواس تلخ و انواع توت شستشو.

بسیار شبنم‌آلود، مه‌آلود با اشاره‌ای از زنبق دره قوی و مومی مانند پترو.

شبنم، مه، بخار، صبح زود یا اوایل شب، چیزی بسیار آرام و اثیری در مورد "Comme Une Evidence" وجود دارد.

آن احساس رضایت‌بخش و شیرین مخملی را دارد که بسیاری از ترکیب‌های ساختگی اوایل 2000 دارند، چیزی که بینی من شبیه خزه کاذب خوانده می‌شود، ترکیبی از وتیور و برگ بنفشه که بدون خاکی بودن پیچیده‌تر خزه بلوط، رنگی سبز و عمیق به جنگل می‌دهد. .

نکته جالب در مورد این شیپرهای ساختگی این است که چگونه آنها به جنگل از طریق فضای هوای موجود در آن اشاره می کنند، مانند هوای مرطوبی که روی پوست درخت و کاج و صخره ها و خزه می دمد و مولکول هایی را جمع می کند که با هم ترکیب می شوند و من آن را "بخار o" می نامم. "چوب شبنم". سپیده دم یا نیمه شب، همان طراوت پیچیده رطوبت بیرون از خانه با این ترکیب از نت ها تسخیر می شود.

اگرچه "Yves Rocher" بسیاری از عطرهای کلاسیک خود را کنار گذاشته است، اما هنوز حس خاصی در برند آنها وجود دارد و آنها هنوز به طور کامل جذابیت یک نوع دوستی زنانه کلاسیک فرانسوی را رها نکرده اند، رایحه هایی با آن نت صمیمیت فرانسوی و غنای ملایم یادداشت ها، مهم نیست که چگونه با زمان وفق می دهند.

اگر شیپر رز مدرن را دوست دارید که اثیری است اما پایه‌ای مخملی از چوب‌ها و توت‌های مبهم را حفظ می‌کند، احتمالاً از «Comme Une Evidence» لذت خواهید برد.

 

نظر هفتم در مورد این عطر

چنین رایحه ای طبیعی و در عین حال زنانه و رمانتیک... گل رز تقریباً اینطور به نظر می رسد که گویی پوست خود آن را می تراود :) به نوعی بسیار طبیعی است، اما خبر بد این است که ماندگاری ندارد.
من آنقدر آن را دوست دارم که در نهایت EDT و کرم بدن را خریدم. من به عنوان یک بیمار مبتلا به آسم تمایل دارم از کرم های بدن برای استفاده روزانه استفاده کنم و برای کرم بدن ماندگاری کاملی دارد.

قطعا نه سکسی، بلکه عاشقانه و حتی مادرانه...

  • سیاوش پیری