تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هر مردی که یکمی به عطر و ادکلن علاقه مند باشه، احتمالا اسم ادکلن شنل بلو به گوشش خورده و من که عطر های زیادی رو امتحان کردم هم رایحه شنل بلو رو به عنوان یکی جذاب ترین و با شکوه ترین رایحه ها برای فصول گرم سال میدونم. 

تو این مطلب میخوام در مورد این محصول موفق و پر طرفدار شنل، یکمی بیشتر و عمیق تر صحبت کنیم:

عطر اصلی Bleu de Chanel تبدیل به یک عطر مردانه بسیار محبوب شد و باقی می ماند. نسخه بعدی از این خط و موضوع بررسی امروز، Eau de Parfum Bleu de Chanel است. نسخه EDP، بدیهی است که غلظت عطر بالاتری خواهد داشت، اما در واقع چه بویی دارد؟ چقدر طول می کشد؟ سیلو خوبه؟ آیا این نسخه ارزش امتحان کردن را دارد؟

ادکلن شنل بلو چه بویی میده؟

Bleu de Chanel EDP با صدایی تند از میوه های مرکبات، به رهبری گریپ فروت، و برخی نت های تند تازه باز می شود. نعنا، زنجبیل و فلفل صورتی وجود دارد. با این حال، من عمدتاً زنجبیل و فلفل صورتی را با کمی نعناع انتخاب می کنم.

در زیر همه اینها، کهربای گرم وجود دارد. بله، این عطر شنل شباهت زیادی به عطر قبلی خود و نسخه جدیدتر BdC Parfum دارد. با این وجود، می تواند به عنوان یک رایحه متمایز خود را حفظ کند.

نت های مرکبات بر ترکیب غالب هستند، اما در ابتدا نت های تند به آن ها می پیوندند. سپس، بیشتر به رایحه مرکبات، عنبر و بخور دودی تبدیل می شود.

در ابتدا تیز و تازه به نظرم می رسد، سپس گرمتر و صاف است. گریپ فروت و لیمو، وقتی با این نت های دیگر ترکیب شوند، می توانند تقریباً عطری شبیه به پرتقال را در بعضی مواقع به بینی من بدهند.

همانطور که بیشتر در امتداد حرکت می کنیم، Bleu شروع به بازیابی طراوت می کند. نه از نت های تند، بلکه چوب شروع به ظهور می کند. سدر با مقداری چوب صندل.

کاملاً تمیز است و مرکبات روی آن نشسته و در دریایی از کهربا شناور است. مقداری شیرینی از دانه تونکا و وانیل در مراحل آخر وجود دارد که در آن افتتاحیه نادیده گرفته شد.

قسمت پایانی Bleu de Chanel EDP، رایحه ای تازه از مرکبات و چوب است. در ذهن من کهربا زیاد نیست، اما چوب صندل خوب و خامه ای است و همچنان با آن سرو تمیز جفت می شود.

طرح ریزی در این مورد، فوق العاده قدرتمند نیست. من می‌توانم بگویم که سیلو بسیار قوی شروع می‌شود، اما نزدیک به پوشنده می‌نشیند. Bleu با سیلو خود هیولایی نیست و واقعاً یک اتاق را تسخیر نمی کند. عملکرد خوبی دارد اما چیز دیوانه کننده ای نیست.

طول عمر خوب است، اما باور نکردنی نیست. من میتونم 8 ساعت بزنم با اون روی پوستم ولی چند تای آخر نزدیک به پوسته. این EDP یک نیروگاه نیست، اما تقریباً در هر شرایطی به خوبی انجام خواهد شد. مگر اینکه واقعاً به آن نیاز داشته باشید تا بیش از 12 ساعت یا چیزی دیگر ادامه دهید.

در حالی که من این را در تابستان پوشیده ام، در گرما زیاد عاشق آن نیستم. من فکر می کنم که Bleu در بهترین حالت خود است، در آب و هوای معتدل تر. بهار یا پاییز، زمانی است که این یکی واقعاً خواهد درخشید. می توان آن را در تمام طول سال پوشید، و در هیچ آب و هوایی نامرتب نخواهد بود، اما نقطه شیرینی دارد.

Bleu de Chanel چیزی فراتر از یک عطر معمولی است. من فکر می کنم EDP تا حدودی رسمی تر از EDT است، اما می تواند تطبیق پذیری زیادی را حفظ کند. البته این عطر بسیار خوب عمل می کند، به عنوان یک عطر خوش لباس، اما من آن را با تی شرت و شلوار جین پوشیده ام. بی جا به نظر نمی رسید.

آیا مورد پسند دیگران است؟ آره. EDP ​​بسیار جذاب است. سکسی در حالی که بالغ است و زنان آن را تکمیل می کنند.

 

برداشت های کلی از شنل بلو ادوپرفیوم

آیا من ادو پرفیوم Bleu de Chanel را دوست دارم؟ بله، من انجام می دهم. فکر می‌کنم به جرات می‌توانم بگویم، این رایحه مورد علاقه من از خط BdC است، یا حداقل رایحه‌ای است که بیشتر اوقات انتخاب می‌کنم. این پیچیده تر و جالب تر از EDT است، در حالی که در مقایسه با Bleu Parfum، مقدار بیشتری از مرکبات را حفظ می کند.

نت های مرکبات اینجا را خیلی دوست دارم. دهانه با ادویه خنک است، اما زمانی که نت‌های کهربایی و چوبی خود را دریافت می‌کنم، حالت خشک را ترجیح می‌دهم.

آن وقت است که این یکی فوق العاده صاف است و فقط پوشیدن آن زیبا است. این عطری است که همه چیز را به خوبی انجام می دهد، از ترکیباتش گرفته تا عملکرد کلی. Bleu de Chanel EDP، نوعی رایحه بی احساس است، فقط کار می کند. واقعاً یکی نیست که بتوانید با آن اشتباه کنید.

 

  • سیاوش پیری