تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

  • ۰
  • ۰

عطر ورساچه

سلام دوستای عزیزم تو این مطلب قصد دارم بهتون ادکلن معرفی کنم. 

ادکلن های ورساچه از نظر شخص من بهترین، لوکس ترین و خوش رایحه ترین انتخاب های چه برای آقایون و چه برای خانم ها هستند. 

تو این مطلب میخوام تاپ 7 خودم رو تو عطر های زنانه ورساچه بهتون معرفی کنم. اگر شما هم غیر زیبایی خودتون به رایحه و بویی که از شما منتشر میشه اهمیت میدید، پیشنهاد می دم این مطلب رو هم با من همراه باشید. 

 

1. ادکلن ورساچه Dylan Blue Pour Femme

 

مرور
عطر ادکلن دیلن بلو پور فِم- Dylan Blue Pour Femme عطری است جسورانه و احساسی میوه ای / گلی که توسط عطر ساز Calice Becker و با راهنمایی Donatella Versace در سال 2017 ایجاد شده است.

این عطر با رایحه های توت سیاه ، آبدار و سیب ترد همراه با روشنایی شبدر ، فراموش کردن و شیسو باز می شود. قلب گلدار گل رز نرم ، یاسمن شیرین و نت گل-میوه ای گل گلبرگ به زیبایی شکوفا می شوند. هلو شاداب نیز خود را شناخته می کند. پس از خشک شدن ، مشک غالب است ، با اشاره به استیراکس شیرین بالزامیک ، جنگل های سفید و پچولی.

Dylan Blue Pour Femme یک عطر عالی در طول روز است که به خوبی به لباس های بهار و تابستان خوش می آید. ایده آل برای مهمانی های باغ های تابستانی ، ولگردهای خرید و پیاده روی زیر آفتاب.

در مورد عملکرد ، این یک سیلو و طرح ریزی مناسب با طول عمر بیش از 5 ساعت بر روی پوست شما ، بیشتر روی لباس دارد.

بطری شیشه ای آبی رنگ با لهجه های طلا قصد دارد فرهنگ ، تاریخ و اساطیر یونان را استناد کند ، بنابراین آن را با آرم Versace’s Medusa پیوند می دهد.

Dylan Blue عطری است زنانه و با طراوت که به راحتی پوشیده می شود و روی میز آرایش شما فوق العاده به نظر می رسد. میوه ای ، زیبا و تازه.

یادداشت های برتر:
توت سیاه ، مادربزرگ اسمیت سیب ، شبدر ، مرا فراموش نکن ، شیسو

یادداشت های میانی:
رز هیپ ، رز ، یاس ، هلو ، گلبرگ

یادداشت های پایه:
استایراکس ، وایت وودز ، مشک ، پاچولی

 

2. ادکلن ورساچه Dylan Turquoise

 

مرور
Dylan Turquoise که برای سال 2020 جدید است ، از فرار به جزایر دور الهام گرفته است. احساسی ، جوانی و کاملاً تازه ، این عطر توسط عطرساز فرانسوی ، سوفی لب ، ساخته شده است.

دیلن فیروزه با ماندارین شیرین و لیمو زستی که با فلفل صورتی غبارروبی شده باز می شود نت های شیرین گل های شیرین فریزیا و یاسمن راهی برای نت های میوه ای گواوا گرمسیری مخلوط با کاسیس برگ دار است. پایه چوبی / مشک به عمق و ظرافت افزوده است. این عطر خوشبویی و میوه ای با رنگ های چوبی است.

Dylan Turquoise عطری است با نشاط در طول روز ، و طراوت آن را به گزینه ایده آل برای بهار و تابستان تبدیل کرده است. به لطف ترکیب میوه ای و میوه ای آن ، عطر تعطیلات لذت بخشی را ایجاد می کند.

عملکرد با 5+ ساعت طول عمر و خسارت مناسب و فرافکنی مناسب است.

با بطری فیروزه ای که کاملاً متناسب با نام عطر است ، بطری به سمت طرح یونان باستان Dylan Blue تکان می خورد. لهجه های طلای آن و نشان سر مدوسا ورساچه پیوند آن را با میراث ، تاریخ و فرهنگ یونان بیشتر می کند.

این عطر زنانه چوبی / دلپذیر / میوه ای یک افزودنی عالی برای هر مجموعه ای است و اگر قصد سرمایه گذاری در اولین عطر ورساچه خود را دارید ارزش نمونه برداری را دارد.

یادداشت های برتر:
نارنجی ماندارین ، لیمو ، فلفل صورتی

یادداشت های میانی:
Freesia ، Jasmine ، Guava ، Cassis

یادداشت های پایه:
مشک ، سرو ، کلیروود

 

3. ادو پرفیوم زنانه ورساچه Bright Crystal Absolu

 

مرور
Versace Bright Crystal Absolu آخرین تکرار Crystal Crystal است. این یک نسخه شدیدتر از رایحه اصلی است که توسط Alberto Morillas طراحی شده است. این یک عطر میوه ای است که دارای زیبایی گلهای زیبایی است.

دهانه آن میوه ای است ، با دوتایی تارت شیرین و میوه ای یوزو و انار که در نت های آب خیس می شوند. نت های قلب ترکیبی از میوه ها و گل ها از گل صد تومانی چشمگیر و تمشک خوشمزه است که در پس زمینه نیلوفر آبی و ماگنولیا وجود دارد. یک پایگاه محرمانه و در عین حال گرم کننده عنبر ، مشک و ماهون ، لطافت و زیبایی را به وجود می آورد.

Bright Crystal Absolu عطری است بهار / تابستان معمولی که به دلیل میوه های گلدار که در سراسر کشور نفوذ می کند ، به عنوان رایحه روز بهتر عمل می کند.

عملکرد با 6+ ساعت کار با ماندگاری متوسط ​​و فرافکنی طولانی مدت است - یک انتخاب عالی برای پوشیدن تمام روز که نیازی به افزایش دائمی ندارد.

بطری Bright Crystal Absolu کاملاً صورتی ، بلورین و در چهره شما زیبا است. این زنانه است و قطعاً مشت می زند. این شکل همان نسخه اصلی عطر است اما در صورتی کمی تیره با لهجه های خاکستری سفید.

به طور کلی ، اگر Bright Crystal اصلی را دوست داشتید ، یا فقط به دنبال عطری هستید که گاه به گاه ، میوه ای- گل و زنانه باشد ، دیگر دنبال این نباشید.

یادداشت های برتر:
یوزو ، انار ، یادداشت های آب

یادداشت های میانی:
لوتوس ، گل صد تومانی ، تمشک ، ماگنولیا

یادداشت های پایه:
کهربا ، مشک ، ماهون

 

4. ادو پرفیوم زنانه ورساچه Eros Pour Femme

 

مرور
Versace Eros Pour Femme در سال 2014 با الهام از اروس (خدای عشق از اساطیر یونان باستان) ایجاد شد. این عطر زنانه فریبنده توسط Alberto Morillas ، Olivier Cresp و Nathalie Lorson ساخته شده است.

Eros Pour Femme به راحتی با یک دوتایی دلپذیر لیمو و ترنج باز می شود که با نت شیرین و انار آرام می شوند. قلب شکوفه های لیموترش گلدار و گل یاس شیرین بزودی این نمایش را به سرقت می برد. لمس گل صد تومانی نرم نیز ظاهر مطلوبی دارد. پایه یک کار مشکی / چوبی محتاطانه است ، هم احساسی است و هم جذاب.

این یکی دیگر از عطرهای زیبای روز Versace است که بهترین عملکرد را در بهار / تابستان و خزنده تا پاییز / پاییز دارد. این عطر خوشبویی است که بهاری را در قدم شما قرار می دهد.

عملکرد عالی است. میزان سیلو و فرافکنی اروس بسیار قدرتمند است و طول عمر آن بیش از 6 ساعت است.

بطری گرد ، تمام طلایی و با جزئیات طلای فلزی تزئین شده است. این آرم Versace’s Medusa و یک نقوش یونانی دارد. این کاملاً لوکس است و هر کجا دیده شود توجه را به خود جلب می کند.

به طور کلی ، اروس پور فوم از همه روش های مناسب توجه شما را به خود جلب کرده و گزینه ای مناسب برای جلب توجه بدون فریاد زدن از پشت بام ها است.

یادداشت های برتر:
لیمو سیسیلی ، ترنج کالابری ، انار

یادداشت های میانی:
شکوفه لیمو ، یاس سامباک ، یاس ، گل صد تومانی

یادداشت های پایه:
چوب صندل ، آمبروکسان ، مشک ، یادداشت های چوبی

 

5. ادکلن زنانه آتلیه ورساچه وانیل روژ

 

مرور
بخشی از مجموعه آتلیه Versace که دارای یک نت اصلی به عنوان موضوع است ، ترکیب Vanille Rouge در اطراف وانیل است. توسط عطاری اسپانیایی جوردی فرناندز برای ورساچه ایجاد شده است.

وانیل روژ با گل رز روکش شده بادام که نرم ، لطیف و کمی شیرین است باز می شود. بلافاصله بعد ، وانیل ماداگاسکان خوشمزه در مرکز صحنه قرار گرفت و ستاره نمایش شد. پس از کاشت خشک ، یک پایه مشکی نفسانی جذابیت را اضافه می کند. این عطر خوشبو کننده واقعی از این برند است.

در مورد زمان پوشیدن ، ترکیب وانیل / مشک بهترین نتیجه را به لباس شب در ماه های خنک تر پاییز و زمستان می دهد. Vanille Rouge عطری است که ارزش تهیه آن را دارد.

عملکرد با سیلیکون / فرافکنی عالی عالی است و در 8+ ساعت ماندگار است. رایحه ای که تمام عصر و تا ساعات اولیه ماندگار است.

Atelier Versace Vanilla در یک بطری شیشه ای مشکی همراه با عناصر دست ساز با الهام از مجموعه های مد Versace’s و سبک تجاری امضا ارائه می شود. آرم Versace’s Medusa بر روی کلاه طلا ظاهر می شود. آن را در یک جعبه زیبا و لوکس ارائه می دهد مانند یک بطری قدیمی شامپاین و یک درمان واقعا مجلل است.

این جهت جدیدی برای ورساچه است و آنها عطر لوکس و خیره کننده ای کاملاً خیره کننده تولید کرده اند که مجسم کننده پالایش و برتری است.

یادداشت های برتر:
وانیل ماداگاسکار ، بادام

یادداشت های میانی:
گل سرخ

یادداشت های پایه:
مشک

 

6. ادکلن آتلیه ورساچه latclat de Rose

 

مرور
بخشی از مجموعه آتلیه Versace که دارای یک ماده اصلی به عنوان موضوع است ، جز features اصلی Atelier Versace Éclat de Rose گل سرخ است. این عطر توسط عطر ساز فرانسوی Nathalie Lorson ساخته شده است.

Éclat de Rose با گل شکوفائی مراکشی که زیبا ، نرم و لطیف است باز می شود. قلب دودی به زودی با بخور دادن و تنباکو آشکار می شود و شور و نشاط خاصی در شب ایجاد می کند. پایه ای از مشک مخملی و عنبر گرم کننده این تجربه را کامل می کند. شخصاً نمی توانم هیچ یادداشت آمبروکس یا چوبی را تشخیص دهم.

این عطر دودی و گلی است که اگر تصور کنید این یک عطر ساده گل رز است ، غیر معمول تر از آن است که انتظار دارید. بسیار توصیه شده.

در مورد زمان پوشیدن ، این عطر گل رز که با مشک حساسی و عنبر گرم گرم می شود ، برای فصول انتقالی بهار و پاییز مناسب است. به نظر من این عطر بیشتر از عطر و بوی بعد از ظهر و عصر است.

برای رایحه ای با تمرکز بر گل رز ، عملکرد به مراتب بهتر از آن چیزی است که انتظار داشتم. طول عمر بیش از 6 ساعت با سیلو و ماندگاری مناسب بود.

Atelier Versace Vanilla در یک بطری شیشه ای صورتی شفاف همراه با عناصر دست ساز با الهام از مجموعه های مد Versace’s و سبک تجاری امضا ارائه می شود. آرم Versace’s Medusa بر روی کلاه طلا ظاهر می شود. در یک جعبه زیبا و لوکس ارائه می شود (مانند بقیه عطرهای Atelier Versace).

این یکی دیگر از عطرهای مجلل عطر Versace است - این فقط عطر متوسط ​​و روزمره گل رز شما نیست ، بلکه بیشتر دودی ، پیچیده و جذاب است.

یادداشت های برتر:
رز مراکشی

یادداشت های میانی:
عنبر ، بخور ، تنباکو

یادداشت های پایه:
Ambroxan ، یادداشت های Woodsy ، مشک

 

7. ادو تویلت زنانه ورساچه Yellow Diamond

 

مرور
Yellow Diamond به دنبال Crystal Noir در سال 2004 سفری به عطرهای سبک تر و میوه ای را رقم زد. این عطر خوشبو و گلی است که یک جمعیت لوکس و زنانه است.

نت های آغازین الماس زرد با نرولی ، ترنج ، لیمو و گلابی شیرین روشن هستند. رایحه گل شیرین و کمی پودری گل میموسا ، نت مرکزی است که به زودی گل نارنجی آفریقایی ، نیلوفر آبی و فریزیا به آن پیوست. پس از خشک شدن ، پایه ای چوبی / مشکی کم نور ابر رازآمیز را اضافه می کند.

این عطر بهاری و تابستانی زیبایی است که نت های شاد گل و میوه ای شیرین را ترکیب می کند. برای بسیاری از موارد مختلف بسیار پوشیدنی بدون اینکه به نظر بی جا باشد. بیشتر برای روز.

عملکرد بسیار خوب است ، با طول عمر بیش از 5 ساعت و تخریب و طرح ریزی مناسب. در هوای گرم بهتر کار می کند.

همانطور که انتظار داشتید ، بطری زرد است و در واقع نمایانگر یک الماس بزرگ و صورت است. جعبه آن با تزئینات باروک تزئین شده است و قطعاً چشم نواز است.

Yellow Diamond رایحه ای دوست داشتنی و شاد است که تازه ، شیک و پوشیده از آن آسان است و ارزش آن را دارد که سرمایه گذاری کنید.

یادداشت های برتر:
نرولی ، برگاموت ، آمالفی ، لیمو ، گلابی

یادداشت های میانی:
گل پرتقال آفریقایی ، نیلوفر آبی ، فرزیا ، میموسا

یادداشت های پایه:
مشک ، گایاک وود ، عنبر

  • ۰۰/۰۲/۱۳
  • سیاوش پیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی