تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

  • ۰
  • ۰

انواع مختلفی از مدلینگ وجود دارد. مدلینگ یکی از آن حرفه های منحصر به فرد است که استفاده از استعدادهای خاص شما را از بسیاری جهات جالب می بخشد. به عنوان یک مدل ، شما این فرصت را دارید که خلاق باشید و گزینه های مختلف هنری را در صنعت مد جستجو کنید. بسیاری از افراد قبل از اینکه به نوعی متناسب با مهارت هایشان برسند ، در مدل های مختلفی دست و پنجه نرم می کنند.

به عنوان یک مدل ، سعی کنید در ابتدای کار خود ذهن باز داشته باشید. با گذشت زمان ، شما در انواع مختلف مدلینگ مهارت بیشتری پیدا خواهید کرد. مدلهای بی نظیری در صنعت مد وجود دارد و شما می توانید مهمترین چیز در یک نوع مدل سازی (یا بیشتر!) باشید. در ادامه چند مورد نوع اصلی مدلینگ آورده شده است.

می توانید برای آموزش بیشتر به وبسایت مدل آکادمی و یا مستقیما به صفحه آموزش مدلینگ آن مراجعه نمایید.

1.Fashion (Editorial) Model

این مدل ها چهره هایی هستند که شما در مجلات مد بالا مانند Vogue و Elle می بینید. مدل های تحریریه معمولاً برای طراحان برتر مد مانند مارک جیکوبز ، پرادا و گوچی نیز کار می کنند. به عنوان یک کل ، مدل تحریریه بیشترین انتخاب را دارد. اکثر مدل های تحریریه فوق العاده بلند ، باریک و معمولاً "بسته کامل" هستند.

Runway Model.2

این مدل ها را در بک گراند پیدا می کنید و برای نمایش خط تولید لباس یک طراح استخدام می شوند. به دلیل اندازه های دقیق لباس طراح ، مدل های باند اغلب از قد و اندازه مشخصی برخوردار هستند. اگر حداقل بیش از 195سانتی متر قد دارید ، این نوع دسته بندی از مدلینگ می تواند برای شما مناسب باشد.

Commercial Model.3

مدل های تجاری از نظر سن ، قد و اندازه محدود نمی شوند. بنابراین ، این دسته بندی از مدلینگ برای استعدادهای متنوع و جدید بسیار پتانسیل بالایی دارد. مدل های تجاری طیف گسترده ای از محصولات را در کاتالوگ ها ، کمپین ها و تبلیغات به نمایش می گذارند و آن را پروموت می کنند.

5. Fitness Model

این مدل ها متناسب ، و ساخته شده از نظر ورزشی هستند. این البته منطقی است زیرا این مدل ها وظیفه پوشیدن لباس های ورزشی را دارند. فیتنس مدل ها همچنین در تبلیغات تجاری یافت می شوند که شامل نمایش روال تناسب اندام هستند.

6. Parts Model

پارت مدل ها در مدلینگ دستها ، بازوها ، پاها و پاها تخصص دارند. یک مدل دست می تواند شغل مربوط به جواهرات را رزرو کند ،یک مدل پا می تواند تبلیغ یک کفش را بکند. هر دو می توانند کاری را که شامل مراقبت از ناخن و زیبایی است را رزرو کنند. به طور کلی ، مشتریان به دنبال پارت مدل ها هستند که دارای اندام متناسب با کفش و جواهرات استاندارد باشد.

7. Fit Model

یک مدل متناسب ، مدلی است که در پشت صحنه کار می کند و به خانه های مد کمک می کند اندازه و مناسب را قبل از ارسال لباس برای تولید بدست آورند. فیت مدل از نظر فرم بدن گروه متنوعی هستند زیرا نیاز به مدلهای متناسب برای نشان دادن هر اندازه لباس وجود دارد.

8. Promotional Model

این نوع مدل مشاغلی را که به فروش یا تبلیغ کالای خاصی کمک می کند. مدل های تبلیغاتی اغلب در نمایشگاه ها و سایر رویدادهای زنده یافت می شوند. به طور کلی ، این مدل ها علاوه بر ظاهر متناسب، می بایست شخصیتی بسیار باوقار داشته باشند و از همه لحاظ روی خودشان کار کنند.

9. Glamour Model

مدل سازی زرق و برق متمرکز بر ظاهر ، از جمله زیبایی صورت و فرم بدن است. این مدل ها معمولاً منحنی تر از مدل های تحریریه هستند و اغلب عکس های لباس شنا و لباس زیر را رزرو می کنند. مدلهای پر زرق و برق بیشتر از مدلهای تحریریه یا تجاری معمولی ژست بیشتری می گیرند.

10. Swimsuit & Lingerie Model

این مدل ها در نمایش لباس های شنا یا لباس زیر تخصص دارند. این نوع مدل معمولاً کسی با ذوق و انحنا بیشتر است. این مدل ها همچنین تمایل دارند لباس خواب ، لباس تابستانی و سایر انواع لباس زیر را مدل کنند.

  • ۰۰/۰۲/۲۱
  • سیاوش پیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی