تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

  • ۰
  • ۰

لجند نایت! افسانه شب 

یه ادکلن مردانه گرم و جذاب زمستونی که همه عطر باز ها باهاش آشنا هستند و با توجه به اینکه عطر های اورجینال گرون قیمت هستش، این ادکلن رو میشه با قیمتی منطقی (نسبت به ادکلن های هم سطحش) خریداری کرد. 

اگر میخواید قیمت بروزش رو ببینید برید به لینک قیمت ادکلن مردانه مونت بلنک لجند نایت و اگر خوستید همونجا هم می تونید بخرید هم اینکه کامنت هارو بخونید. 

اما من میخوام چند تا از نظرات جالب در مورد این عطر توی سایت خارجی معتبر فرگرانتیکا رو براتون تو این مطلب بگذارم که با دید مارکت جهانی، بیشتر با این عطر مردانه شیرین آشنا بشید. 

 

اولین نظر: 

عطرها ذهنی هستند، برخی آن را دوست خواهند داشت و برخی نه. این دومین عطر Montblanc من است. اولین مورد Explorer بود که برای من ناامید کننده بود. این (Legend Night) بوی بهتری دارد، اما بیایید بیل را بیل بنامیم، همچنین بویی شبیه به سه عطر دیگر که قبلاً استفاده کرده بودم - Versace Eros، Boss Bottled و CH Men Prive است. حداقل برجستگی، ماندگاری حدود 7 تا 10 ساعت در صورت استفاده با مرطوب کننده بدن است. بعد از حمام آن را بمالید، به رختخواب رفتم و صبح روز بعد بوی آن را حس کردم. نت‌های نعناع اگر بیش از حد اسپری شوند، بوی تند شیمیایی یا پلاستیکی خواهند داشت، اما اگر خوشحال نباشم، عطر به سادگی وجود ندارد. قلب و پایه جایی است که می درخشد، اگر بتوانید از دهانه عبور کنید.

اگرچه این عطر به عنوان Legend Night تبلیغ می شود و مصرف کنندگان انتظار دارند سنگین، اغواکننده، شیرین، مشک دار و همه اینها باشد، عطر آن برای من بسیار ملایم است. به این ترتیب، من فکر می کنم شما می توانید از استفاده از این عطر به عنوان یک عطر اداری دور شوید.

پس از اتمام این بطری دیگر این را دریافت نمی کنم زیرا عطرهای جالب تری در کمد لباسم دارم.

 

دومین نظر: 

من ازش بدم نمیاد، اما این ادکلن فاکتور "وای" زیادی ندارد. حتی از تخفیف‌ها، احتمالاً کمی گران‌تر از آن چیزی است که باید باشد. دهانه فوق العاده مصنوعی است، صادقانه بگویم، وقتی باز می شود بوی AX می دهد. نت‌ها طوری با هم ترکیب می‌شوند که واقعاً برای سوراخ‌های بینی خوشایند نیست و هیچ چیز واقعاً برجسته نیست، فقط یک آشفتگی با صدای بلند است. با این حال، خشک کردن بسیار دلپذیر است و به همین دلیل است که شب افسانه را می پوشید. با یک اسطوخودوس بسیار قابل توجه شروع می شود و به سمت رایحه ای می رود که توسط سیب و وانیل غالب است. متأسفانه، این پیش بینی چندانی ندارد. این یک بوی خوب و صمیمی وانیل است. اگر شما آن زمین را دوست دارید، من این را توصیه می کنم. اگر این کار را نکنید، این یک مجوز است.

عطری مشابه قهرمان بشریت کنت کول است. با این حال، قهرمان بشریت را می توان با پول بسیار کمتری پیدا کرد، بوی بهتری دارد و اگرچه خیلی مهم نیست - در یک بطری بسیار زیباتر می آید (بطری های افسانه ای برای من بسیار ارزان هستند). من قطعا قهرمان انسان را بیش از این توصیه می کنم.

 

سومین نظر: 

طول عمر و طرح ریزی بسیار ضعیف است، شاید در بهترین حالت متوسط. با این حال...

ماندگاری: این عطر از نوع رایحه شب خرما است. یک قرار شاید 2-4 ساعت طول بکشد. ماندگاری این عطر تقریباً 1 تا 2 ساعت است، برای برخی تا 4 ساعت. اما بعد از یک ساعت کمی از بین می‌رود، اما اگر یک عطر 2 میلی‌لیتری/5 میلی‌لیتری با خود ببرید، می‌توانید تا نیمه‌ی تاریخ رایحه‌تان را پر کنید و سپس ، بوم، مشکل طول عمر شما حل شد.

فرافکنی: از آنجایی که این رایحه شب خرما است، نیازی نیست که یک عطر به سمت دیگر اتاق پخش شود. شما در تنظیمات صمیمی تری خواهید بود و قرارتان نزدیک شما خواهد بود. بوی آن به قدری خوب است که حتی می تواند انگیزه ای برای نزدیک شدن به قرار ملاقات شما باشد که می تواند باعث آرامش شود. من معتقدم که بسیاری از عطرهای پوست در تنظیمات مناسب معجزه می کنند. تا یک بازو پخش می شود.

این تقریبا بوی D&G The One می دهد. خیلی نزدیک است، با این حال، من The One را کمی بیشتر ترجیح می دهم.

همانطور که گفته شد هنوز هم عطری عالی با قیمت مناسب است و اگر بیشترین بهره را از آن ببرید معجزه می کند.
در مورد قیمت باید بگویم... اگر یک عطر 100 میلی لیتری 30 پوند قیمت دارد و یک عطر مشابه آن 60 پوند برای 100 میلی لیتر است، اما باید 2 یا 3 برابر عطر 30 پوندی در مقایسه با عطر اسپری کنید. 60 پوند یکی پس 30 پوند از نظر استفاده عملاً همان قیمت 60 پوندی است. بنابراین من می‌توانم به جای آن به سراغ D&G The One بروید، اما اگر قرارهای زیادی نمی‌روید و این رایحه برای مدتی است، پس این عطر خوبی است که می‌توانید در کلکسیون خود داشته باشید، فقط مطمئن شوید که یک عطر مسافرتی دارید. شما وقتی از آن استفاده می کنید!

 

چهارمین نظر:

عطر بسیار زیبای تاریخ/شب. از اجرا بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم، زیرا در ساعت 5 هستم و هنوز می توانم عطر را استشمام کنم. حسی. اگر La'Nuit را دوست دارید، این را دوست خواهید داشت. نوآورانه نیست، اما رایحه بسیار خوبی دارد. بهتر است در هوای سردتر پوشیده شود. برای دفتر خوب است، اما به یاد داشته باشید، کمتر، بیشتر است.

 

نظر پنجم: 

بوی شگفت انگیزی می دهد. واقعاً ملایم و شیرین از نوع عطر نعناع. نسخه حرفه ای تر versace eros. این عطر برای من بوی مصنوعی نمی دهد، بر خلاف ورساچه اروس، که فوق مصنوعی است. طول عمر و فرافکنی متأسفانه بسیار بد است. حدود 4-5 ساعت طول بکشد. اما با این وجود، اگر می توانید این را با قیمت ارزان تهیه کنید، من قطعاً این frag را توصیه می کنم.

ویرایش: امروز دوباره استفاده کردم و اجرا افتضاح بود، حدود 3 ساعت. برای عملکرد بهتر، 2-3 اسپری را در یک نقطه توصیه کنید

 

نظر ششم:

علاوه بر اکسپلورر، این تنها Montblanc است که من واقعاً آن را دوست دارم و فکر می کنم برای خرید آن کیفیت کافی دارد. من قبلاً صاحب ورساچه اروس بودم و آن را فروختم، اما این یکی نسخه بهتری از آن سبک است. برای من این 85% اروس ورساچه است که هوای کهربایی‌تر و منهای نت سیب دارد. اما من این را خیلی بهتر از اروس دوست دارم. البته این یک ادکلن با کیفیت نیست، اما نسبت به قیمت آن بسیار مناسب است.

این یک ادکلن شیرین، وانیلی و پودری است که می‌توانید در یک قرار ملاقات استفاده کنید (شاید اولین قرار نباشد، زیرا چشمگیرترین ادکلن موجود نیست) و احتمالاً برای استراحت با دوست دختر نیز استفاده می‌شود. نه یک عطر اداری، نه واقعاً یک عطر معمولی یا باشگاهی. اساسا فقط یک ادکلن وانیلی شیرین و ارزان است که فکر می کنم بسیاری از دختران دوست دارند آن را بغل کنند. من فکر می کنم آنها سعی کردند با این یکی جذاب و فریبنده باشند، اما این به هیچ وجه کیفیت کافی برای جذاب و فریبنده بودن را ندارد. این عطر نسبتاً سکسی است و حداقل از مواد ارزان قیمت و باکیفیت پایین مانند عطرهای بسیار سخت در محدوده قیمت آن استفاده نمی کند. اشتباه نکنید.

من آن را بهتر از اروس دوست دارم، از اروس آب کمتری دارد. اما باز هم مقداری ارزان است، بنابراین قطعاً شما و او هم از بین نخواهید رفت. این یک نوع نسخه شبانه Montblanc Legend (DUH!) است، بنابراین شما می خواهید سبکی مشابه آن داشته باشید. شیرین چسبناک، وانیل، رایحه DNA از نوع مرکز خرید، کمی کهربایی و کمی شبیه عسل است. من شخصا این یکی را بیشتر از Legend دوست دارم. این یکی کمترین بوی مصنوعی را از خط افسانه ها می دهد و بهترین کیفیت imo را دارد.

بزرگترین نگرانی من با شب افسانه این است که در کل بسیار ضعیف است. من حدس می‌زنم جنبه مثبت، چون این یکی زنان را از سر میز رستوران بی‌هوش نمی‌کند، احتمالاً نیازی به فرافکنی زیاد ندارد. از آن برای لحظات صمیمی و قرار ملاقات با دختری که مدتی است می بینید استفاده کنید و خوب خواهید شد. برای 20 دلار این یکی از استثناهای نادر یک ارزان قیمت است که در واقع ارزش پول را دارد.

 

خب کلا خریدن عطر یه موضوع به شدت سلیقه ای هستش و خود من مثلا با بوی ادکلن سوپر محبوب ساواج حال نمی کنم!

واسه همین چند نظر مختلف از دیدگاه های مختلف در اختیارتون گذاشتم تا شاید نظری نزدیک به اونکه میخواید رو پیدا کنید که بهتون نزدیکتره. 

  • ۰۰/۰۹/۲۷
  • سیاوش پیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی