تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

  • ۰
  • ۰

بوتاکس

این محبوب ترین درمان آرایشی در ایالات متحده است ، اما بوتاکس همچنان الهام بخش ترس و سردرگمی در گوشه های محتاط است. (و خوب ، تحسین ارزش میلیون ها دلاری.) آیا برای شما مناسب است؟ این بستگی به سلیقه ، کتاب جیبی و تحمل سوزن شما دارد. ما همه را توضیح می دهیم.

قبل از شروع مقاله:

انجام بوتاکس در کرج

اگر شما همشهری ما هستید و علاقه مند به بهره گیری از خدمات بوتاکس در کرج هستید، مجموعه بینی مد در استان البرز بهترین جراحان و متخصصان زیبایی را جمع آوری کرده و از کیفی خدماتی مطمئن ارائه می کند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص می توانید به لینک بوتاکس در کرج مراجعه کنید و با یک تماس تمامی اطلاعات لارم را بدست آورید.

در ادامه به 10 سوال مهم در خصوص بوتاکس خواهیم پرداخت:

درمان سم بوتولینوم آرایشی ، تزریقی نوروتوکسین ، برای کمک به کاهش لبه های ظریف و چین و چروک ها با فلج کردن عضلات در زیر ، کمک می کند. به طور معمول برای کمک به درمان خطوط اخم ، پای کلاج و هیپریدروز (تعریق بیش از حد) ، نامهای تجاری نوروتوکسین شامل Dysport ، Xeomin ، Jeuveau تازه تأیید شده توسط FDA و شاید مشهورترین آنها از بوتاکس است.

بوتاکس یک دستگاه عصبی تزریقی است که برای آرامش عدم تعادل عضلات عصبی کار می کند ، هارولد لنسر ، متخصص پوست در لس آنجلس توضیح می دهد. به عبارت دیگر: بوتاکس در هر کجا که تزریق شود ، باعث می شود عضلات زیرین به طور موقت حرکت کنند. هنگامی که ماهیچه ها از حرکت خود متوقف می شوند ، چین و چروک ها متوقف می شوند. اما آیا واقعاً ساده است؟ لازم به ذکر نیست ، ایمن است؟

شما احتمالاً قبلاً از افرادی که از آن استفاده می کنند شنیده اید ، حتی اگر خطوط خوبی داشته باشید ، در وهله اول ، برای جلوگیری از پیشرفت آنها. یا ، شاید شما تصاویری از چهره های یخ زده غیر طبیعی را دیده اید که همه شما را به سمت بوتاکس خاموش کرده اند. شاید شما حتی به یک مهمانی Botox نیز دعوت شده باشید (که برای ثبت ، توصیه می کنیم که از آن پرش کنید). با وجود محبوبیت عظیم و مداوم رو به رشد بوتاکس و سایر مارک های تجاری ، صنعت تزریق لوازم آرایشی و بهداشتی هنوز ناشناخته ها و ناسازگاری های بسیاری را ارائه می دهد.

به همین ترتیب ، همیشه عاقلانه است که قبل از اینکه زیر سوزن بروید ، تحقیقات خود را انجام دهید. برای پاسخ به همه سؤالات جمعی خود ، با تعدادی از متخصصان مشورت کردیم تا همه موارد Botox را تجزیه کنیم.

 

آیا بوتاکس از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند؟

کاملا. بوتاکس (و رقبا مانند Dysport ، Xeomin و Jeuveau) سموم بسیار تمیز هستند که می توانند خطوط پیشانی افقی ، خطوط عمودی اخم و پا کلاغ را به طور موقت پاک یا کاهش دهند. مایکل کین ، جراح پلاستیک دارای مجوز در هیئت مدیره شهر نیویورک ، می گوید: "این تزریق ها روزانه صدها بار منقبض می شوند ، و در نهایت باعث ایجاد خطوط در پوست می شوند."

اصولاً هرجا که بوتاکس در بدن تزریق شود ، عضلات زیر پوست را فلج می کند. لنسر توضیح می دهد: "بوتاکس در تحریک عصبی ماهیچه باعث ایجاد بیش از حد صورت می شود." "وقتی عضله شل می شود ، خط از بین می رود."

علاوه بر آرامش خطوط اخم در بین ابروها ، بوتاکس همچنین می تواند گوشه های دهان را که با افزایش سن آویزان است ، بلند کند ، ظاهر "پینکشن" را در بعضی از چانه ها صاف کند ، خطوط سیگاری را در اطراف دهان نرم کرده و بندهای عمودی گردن را نرم کند.

 

آیا بوتاکس باعث می شود احساس آرامش و نگاه منجمد به نظر برسید؟


لنسر می گوید: "بوتاکس برای از بین بردن صورت صورت طراحی نشده است. این نرم افزار برای نرم کردن خطوط بیش از حد صورت از لوزه زدن ، اخم کردن و لبخند زدن طراحی شده است. وقتی بطور صحیح استفاده می شود ، می تواند ابرو را بلند کند تا جلوه ای جذاب و صمیمانه به شما بخشد.

"اما اگر بیش از حد در منطقه خطر تزریق شود - خطوط افقی در پیشانی - می توانید Spocked به نظر برسید ، همانطور که در Spock از Star Trek وجود دارد" ، می گوید: مقاله اول در مورد فواید آرایشی بوتاکس در سال 1989. به همین دلیل این مهم است که توسط یک پزشک باتجربه که می تواند در مورد اندازه عضلات شما قضاوت کند و به چه میزان بوتاکس احتیاج دارید ، کمک کنید.

 

آیا بوتاکس صدمه دیده است؟


مانند اکثر تزریق ها ، بوتاکس می تواند کمی دردناک باشد ، به خصوص بین ابرو. برخی از پزشکان 10 دقیقه قبل از عمل یا بی حسی موضعی را برای بی حس کردن در ناحیه یخ ارائه می دهند.

 

آیا بوتاکس اثرات جانبی دارد؟


هر دارویی عوارض جانبی دارد و بوتاکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. خوشبختانه ، "عوارض جانبی بوتاکس نادر و موقتی است" ، می گوید: آدام کولر ، جراح پلاستیک دارای مجوز در مستقر در شهر نیویورک. عوارض جانبی احتمالی (فقط در 1 تا 5٪ موارد) شامل افتادگی خفیف پلک یا ابرو است که معمولاً طی دو هفته از بین می رود ، کبودی جزئی در ناحیه تزریق و سردرد وجود دارد.

 

هزینه بوتاکس چقدر می شود؟


مانند اکثر درمان های آرایشی ، بسته به اینکه به کدام منطقه برای معالجه مراجعه کنید ، قیمت بوتاکس بسیار متفاوت است. بعضی از پزشکان واحد مربوط به بوتاکس مورد استفاده (که می تواند بین 15 تا 25 دلار در هر واحد باشد ، حدود) را شارژ می کنند ، که سایرین در کل مساحت شارژ می کنند. هوارد سوبل ، متخصص پوست و مو در مجله متخصصین پوست در نیویورک و بنیانگذار آن می گوید: "یک ویال بوتاکس حاوی 50 یا 100 واحد است ، و معمولاً 40 تا 60 واحد طول می کشد تا پیشانی 30 چیزی را صاف کند." Sobel Skin. به طور کلی ، برای کسانی که به دنبال خاموش کردن خطوط و چین و چروک هستند ، "انتظار دارید که در هر منطقه حدود 400 تا 500 دلار هزینه کنید."

هزینه درمان بوتاکس برای هایپرهیدروز (تعریق بیش از حد) و میگرن یک داستان متفاوت است. سبل می گوید ، اولی فقط حدود 200 واحد نیاز دارد ، در حالی که دومی اغلب حداقل حداقل تا حدی توسط بیمه تحت پوشش قرار می گیرد. Sobel می گوید ، این واریانس گسترده دلیل دیگری است که یک مشاوره کیفیت ، از جمله یک تخمین ، برای یک تجربه کلی مثبت مهم است. کین می گوید ، علاوه بر قیمت ، "کیفیت نتیجه همیشه به این بستگی دارد که چه کسی در انتهای سوزن قرار دارد."

 

سن ایده آل برای شروع استفاده از بوتاکس چیست؟


این نیز متفاوت است - و بیشتر به شما بستگی دارد! شما نیازی به آن ندارید قبل از اینکه چین و چروک هایی برای پنهان شدن داشته باشید ، یا می توانید از پیشگیری استفاده کنید. کلکر می گوید: "برای روشن شدن ، این بیشتر در مورد آناتومی (در نتیجه عوامل ژنتیکی و محیطی) است تا اینکه در مورد یک سن کلیشه ای است که در آن شروع شود." "پیشگیری مانترا جدید است ، [اما] من زنان در دهه 40 خود را دیدم که دارای چین و چروک هایی اندک هستند و یا خیلی کم به آن نیاز دارند."

اصولاً ، بیمار می تواند هر وقت که از چروکهای خود ناراحت شود ، با خیال راحت از بوتاکس خودداری کند ، یا در وهله اول می خواهد جلوی ایجاد آنها را بگیرد. کین در مورد استفاده طولانی مدت هیچ مشکلی ندارد: "من بیمارانی را تجربه کرده ام که بیش از 20 سال از این بیماری مکرراً بدون اثرات بد استفاده کرده اند."

 

چه مدت بوتاکس دوام می آورد؟


همه متفاوت هستند ، بنابراین پاسخ از بیمار تا بیمار متفاوت است. به طور کلی ، "نتایج را می توان در طی چهار تا پنج روز مشاهده کرد ، و [آنها] به مدت سه تا شش ماه بدون خرابی و جراحی ادامه می یابند و ناراحتی کمی ندارند." به همین ترتیب ، "بعضی از بیماران هر سه ماه از معالجه درمانی برخوردار می شوند ، [و] بسیاری از آنها هر 4 تا 6 ماه معالجه می کنند."

 

از کجا می توانم یک ارائه دهنده معتبر پیدا کنم؟


احتمال اینکه متخصص پوست شما آن را در عمل ارائه دهد یا کسی را که انجام دهد توصیه می کند. در غیر این صورت ، می توانید به وب سایت های تولید کنندگان —botoxcosmetic.com ، dysportusa.com و xeomin.com مراجعه کنید - برای یافتن ارائه دهندگان دارای مجوز از هیئت مدیره در منطقه خود. نوروتوکسین تزریقی جدید به نام Jeuveau نیز در اوایل سال جاری توسط FDA تأیید شد و اکنون در مطب پزشکان در سراسر کشور در حال چرخش است.

Jeuveau در واقع اولین برند جدید نوروتوکسین است که تقریباً در 10 سال به بازار ایالات متحده آمد و در واقع ، و طبق آزمایشات بالینی این برند ، وعده نتایج مشابه با رقیب بوتاکس را دارد. البته همیشه باید قبل از انتخاب کورکورانه نوروتوکسین با نام تجاری ، با متخصص پوست خود مشورت کنید تا مشخص شود کدام گزینه برای شما مناسب است. همچنین ، از دوستان خود بپرسید - همانهایی که اعتراف به استفاده از آن می کنند ، یعنی. برای بهترین درمان ، پزشکان را در محیط های دانشگاهی یا افرادی که در مورد آن نوشته اند ، جستجو کنید. Carruthers می گوید: "این جایی است که شما باید از تمام آنتن های خود استفاده کنید."

 

آیا دوستان من می دانند که من بوتاکس کردم؟


بله و خیر. نتیجه خوب باعث می شود شما تازه تر ، شاد تر و شاید جوان تر به نظر برسید. علائم برجسته بوتاکس که بد انجام شده است ، پیشانی صاف و براق است ، یا پاهای کلاغ که هنگام خندیدن یا گریه کردن حرکتی ندارند.

با این وجود ، آیا شما از علائم انتصاب اخیر نوروتوکسین برخوردار هستید یا خیر ، تا زمانی که از نتایج راضی هستید ، مهم نیست که دوستان ، خانواده یا افراد غریبه کامل در خیابان می توانند تفاوت را بیان کنند. 

 

چه می توانم از روز انتصاب بوتاکس من انتظار داشته باشم؟


همه متفاوت هستند ، اما به طور کلی ، خیلی زیاد نیست. نتایج معمولاً بعد از گذشت 4 تا 5 روز از شروع درمان شروع می شود و هیچگونه خرابی وجود ندارد ، همچنین ناراحتی کمی وجود ندارد. پس از چند روز اول ، نتایج طی دو هفته به تدریج ادامه می یابد. کین می گوید: "من به هرکسی می گویم که برای یک رویداد بزرگ آماده است تا دو هفته قبل از موعد عکسبرداری داشته باشد."

بیمارانی که داروهای حاوی آسپیرین یا NSAID را مصرف می کنند ، می توانند کبودی آبی را نشان دهند. Carruthers می گوید ، بیماران می توانند بلافاصله آرایش کنند ، اما باید 24 ساعت از تمرینات سنگین اجتناب کنند.

  • ۹۹/۰۵/۰۴
  • سیاوش پیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی