تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

  • ۰
  • ۰

بوتاکسبوتاکس

ضد بیوتاکس در دهه 20 شما آسان است ، اما می تواند منجر به اطلاعات نادرست شود.

من همیشه می گفتم که Botox نمی گیرم. این روش بیهوده و تهاجمی به نظر می رسید - و به طور جدی؟ سم بوتولیسم کشنده در صورت شما تزریق می شود؟

اگرچه بوتاکس آرایشی از سال 2002 توسط سازمان غذا و دارو تأیید شده است ، اما به نظر می رسد بسیار افراطی باشد. اما وقتی صاحب 22 سالگی پوستهای صاف کودک هستید ، نظرات ضد بوتاکس بسیار ساده است.

چرخش در نیمه دوم دهه 30 ام ، به تدریج لحن خود را تغییر داده ام. من در حال حاضر در دور اول لوازم آرایشی بوتاکس هستم.

اینطور نیست که من نمی خواهم پیری بیاورم ، یا سن خود را نشان نمی دهم. من در مورد روند بدنی پیر شدن از چیزهای زیادی لذت بردم. من دیگر از ناتوان شدن گرفتگی قاعدگی رنج نمی برم ، با ظرافت های سطح شرم آور وسوویوس شکست نمی خورم ، و حتی رشته های نقره ای را که در معابدم وارد می شود ، حفر می کنم.

اما اخیراً ، هر بار که تصویری از خودم را می بینم ، نمی توانم به "یازده" موجود در میان مرورگرهایم توجه کنم. این حصار کوچک وارده بر روی صورتم باعث خشمگین شدن من شد - حیرت انگیزتر از آنچه در بیشتر مواقع احساس می کنم. من عاشق این ایده نیستم که وقتی واقعاً اینگونه نیستم ، ناامید یا ناراحت شوم.

با دانستن اینکه چند عکس از بوتاکس می تواند به این مسئله کمک کند ، تصمیم گرفتم که ارزش این را داشته باشد که امتحان کنید.

من هر روز از آرایش برای تقویت ظاهر خود استفاده می کنم. آیا واقعاً چنین تفاوتی بین آن و تقویت زیبایی موقتی بوتاکس وجود دارد؟

و اکنون که این کار را انجام داده ام ، من از تجربه خودم راضی هستم. با این حال ، مواردی وجود دارد که من قبل از اولین قرار ملاقاتم قطعاً در تاریکی بودم.

اگر فکر می کنید بوتاکس است ، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

 

1. بوتاکس در واقع چین و چروک را پاک نمی کند

 

از آنجا که بوتاکس البته درمانی برای چین و چروک و خطوط ریز است ، در ابتدا تصور می کردم که چند تزریق باعث می شود این عیوب ناخواسته درست از صورت من خارج شود.

اما همانطور که معلوم است ، برای اکثر بیماران ، بوتاکس بیشتر از ترمیم کننده است. ماده فعال آن عضلات صورت را "منجمد" می کند تا از راه منقبض شدن آنها به روش هایی که باعث عمیق تر شدن خطوط و چین و چروک ها می شوند ، جلوگیری کند.

"هر خطی که در حالت استراحت باشد ، خواه یک خط اخم باشد ، یا یک چین و چروک عمیق باشد ، با بوتاکس از بین نمی رود. بوتاکس آهن نیست. "دکتر استی ویلیامز ، دکتر پوست ، متخصص پوست ، زیبایی و جراحی می گوید.

بنابراین ، هرچه زودتر بوتاکس بدست آورید ، از تأثیرات آن پیشگیرانه تر خواهید بود - از این رو روند گرفتن بوتاکس در اوایل 20 سالگی بیشتر است.

 

2. بوتاکس موقتی است (موقتی تر از آنچه فکر می کردم)

 

با دانش محدود من درباره بوتاکس ، تصور می کردم که اثرات معجزه آسا به طور نامحدود ادامه خواهد یافت. اما این به درستی درست نیست.

دکتر ویلیامز می گوید: "میانگین مدت بوتاکس برای گلابلا [خطوط بین پاها] ، پیشانی و پاهای کلاغهای جانبی تقریباً سه تا چهار ماه است." و فاکتورهای خاصی وجود دارد که ممکن است باعث شود سریعتر بوتاکس محو شود.

او می گوید: "بیمارانی که زیاد ورزش می کنند یا بسیار صریح هستند ممکن است احساس کنند که بوتاکس به سه ماه نزدیکتر می شود."

 

3. صدمه می زند (برای مدتی حداقل ، حداقل)

برخلاف رویکرد من برای اولین بار زایمان ، من با یک تصور کمرنگ به ملاقات بوتاکس رسیدم که ممکن است دردناک باشد و احتمالاً یک سوزن درگیر شود.

اما درد نظری و زندگی واقعی ، درد سوزن به سر دو چیز بسیار متفاوت است.

در حالی که تجربیات متفاوت است ، من دریافتم که تزریقات متعدد به مراتب شدیدتر از سوزن زدن به "نیش پشه" است که انتظار داشتم. با وجود بستنی که روی سرم اعمال شده ، حداقل نیم ساعت پس از تزریقات احساس درد کردم.

من همچنین از صدایی که سرنگ ساخته شده بود به محض اینکه محتویات آن را به پوست من وصل کند ، آماده نبودم: مثل چکمه های خرد کردن برف یا شکاف امضاء خم شدن از چوب یک درخشش. (نه صدایی که معمولاً می خواهید روی سرتان بکار رود.) خوشبختانه ، این جنبه نگران کننده شنوایی فقط چند ثانیه طول کشید.

 

4- موارد خاصی وجود دارد که بعد از آن نمی توانید انجام دهید

 

من قصد نداشتم روز پنجشنبه بعد از قرار ملاقات متخصص پوست خود ماراتن را برگزار کنم ، اما آرزو می کنم بدانم که فعالیت های خاصی بلافاصله پس از بوتاکس توصیه نمی شود.

پزشک من دستور داده که شش ساعت دیگر قرار نیست ورزش کنم ، دراز بکشم و یا ایبوپروفن (یا هر داروی رقیق کننده خون) مصرف کنم ، که می تواند باعث افزایش کبودی در محل های تزریق شود.

دکتر ویلیامز این دستورالعمل ها را تأیید می کند ، و می افزاید: "بلافاصله پس از تزریق بوتاکس ، سطح سر خود را حفظ کرده و به مدت دو ساعت سر خود را خم نکنید. تا روز بعد هیچ تمرین سنگینی انجام نشود. "

 

5- فقط برای افراد مشهور نیست.

 

با قضاوت از پیشانی های مسطح اکثر افراد A-listers هالیوود ، بوتاکس در بین افراد مشهور قرار دارد. در حالی که تصمیم خودم را گرفتم که خودم آن را بگیرم ، سعی کردم به طور اتفاقی آنرا در مکالمه در حلقه اجتماعی خودم مطرح کنم.

با انجام این کار ، من از تعجب یاد گرفتم که بسیاری از دوستان و آشنایان من قبلاً آن را داشتند. ظاهرا (حداقل در سن من و براکت مالی) واقعاً آن چیزی غیر معمول نیست.

اگرچه تزریق بوتاکس مطمئناً پرهزینه است ، اما هیچ جا در قلمرو قیمت گذاری جراحی پلاستیک یا حتی پرکننده های تزریقی مانند Juvederm یا Restylane نیستند.

برای هر واحد حدود 10 تا 15 دلار ، انتظار دارید بین 8 تا 20 واحد یک درمان پیشانی بین 200 تا 300 دلار بپردازید. 260 دلار برای تزریق پیشانی و بین رگ هایم پرداخت کردم. گران ، بله ، اما اسکار-فرش قرمز گران نیست.

 

6. گرفتن بوتاکس یک شکست اخلاقی نیست

 

به دلیل عقاید قبلی من درباره بوتاکس ، بخشی از من احساس کردم که امتحان کردن این کار به معنای فروش اصول من است. بعلاوه ، من به عنوان یک شخص کاملاً مذهبی ، همیشه با این عقیده مشترک هستم که غرور یک گناه است.

اما به این باور رسیده ام که آرزوی جذاب به نظر رسیدن (یا لااقل عصبانی نبودن) طبیعی و خوب است. اگر می توانستم مانع از اخم کردن قدرت خودم شوم ، چنین می کردم! به من زحمت نمی دهد که برای رسیدن به آنجا از کمی کمک پزشکی استفاده کنم.

 

7. احساس "یخ زده" در واقع می تواند احساس خوبی داشته باشد

 

اگر به نظر می رسد همه چیز از بوتاکس می ترسند ، به نظر می رسد مانند یک روبات بدون بیان است. آیا این امکان وجود ندارد که بتوانید قسمت های خاصی از صورت خود را جابجا کنید؟

در تجربه من ، نه.

عدم توانایی در هم گره زدن مرورگرهایم وقتی شوهرم اظهار نظر تند و زننده می کند یا بچه هایم کوسکوز را درون فرش می خردند در واقع نوعی تسکین بخش بوده است.

چهره هایی که ایجاد می کنیم وزن عاطفی دارند. احتمالاً شنیده اید که فقط لبخند زدن بیشتر می تواند باعث شود شما احساس خوشبختی بیشتری داشته باشید - و معلوم می شود که اخم نکردن می تواند همین تأثیر را داشته باشد.

در مجله پوست آرایشی و بهداشتی دریافت که وقتی افراد دارای بوتاکس بودند که از اخم جلوگیری می کرد ، روحیه منفی را کاهش می دادند.

این روزها وقتی نگاهی به خودم در آینه می اندازم می بینم از گذشته شادتر به نظر می رسم. اگر اینگونه به خودم نگاه کنم ، تصور می کنم خانواده و دوستانم نیز اینگونه نگاه کنند. این برای من کافی است که بگویم از بوتاکس خوشحالم.

 

  • ۹۹/۰۵/۰۴
  • سیاوش پیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی