تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

  • ۰
  • ۰

بهترین عطر های دنیا

من و این عطر ادامه دارد و اکنون مدتی است که قوی پیش رفته ایم. این طور می گذرد: برای مدتی مورد علاقه های خود را قرار خواهم داد ، وقتی یک عطر جدید داغ همراه با رایحه ای که فوراً قلب من را می دزد with با آنها شکسته می شوم - پیچیده است ، من می دانم ، و شاید کمی ناسالم باشد ، اما کار می کند.

برای خرید ادکلن اصل می توانید به بزرگ ترین مرجع تخصصی عطر در ایران یعنی سایت عطر الیسا مراجعه کنید.

شروع سال 2019 محصول جدید و عطرهای جدیدی را که من در تمام سال به آن علاقه مند شده ام به ارمغان آورد و باید در مورد آنها صحبت کنم. حتی بعد از گذشت یک سال ، انتخاب یک مورد علاقه کاملاً غیرممکن است ، بنابراین من قصد دارم در طول دهه جدید تمام موارد زیر را در چرخش نگه دارم. خواه شما را به سمت گلهای تازه یا عطرهای مشک قوی و چوبی جذب کنید ، یکی از موارد زیر توجه شما را جلب خواهد کرد. پیشاپیش از شما پوزش می خواهم عذرخواهی کنم ، اما قول می دهم هنگامی که بینی شما سوت می زند ، پشیمان نخواهید شد. به علاوه ، "شما خیلی خوب بو می کنید" یکی از بالاترین تعارف هاست ، و چه کسی عاشق تعارف نیست؟ فکر کرد

1- عطر Libre Eau De Parfum

اگرچه ظاهر این بطری شامپاین رنگی که در لوگوی انحطاط آن پیچیده است ، رقیب سختی است ، اما آنچه در داخل است به همان اندازه لذت بخش است. به عنوان "رایحه آزادی" این برند ، ترکیبی از شکوفه های نارنجی ، اسطوخودوس ، نورولی ، نارنگی ، وانیل ، و کهربا باعث می شود تا مجللهای مجلل از شکوفه های خود استفاده کنید (که مانند باغ مادربزرگ شما بو نیست).

2- عطر Replica Whispers in the Library Eau de Toilette

بدیهی است: این عطر باعث می شود احساس کنید که یک کتابدار داغ هستید ، از این رو نام آن را نشان می دهد. نه چندان واضح: با نتهای متضاد وانیل مطلق ، فلفل ، گلبرگهای گل نارنجی و لوبیای تونکا تزئین شده است که عطر و بوی بی موقع ایجاد می کند ، مانند عتیقه ای که هرگز از آن خسته نمی شوید.

3- عطر Joy Eau de Parfum

این بطری نه تنها یک شاهکار هنری است ، بلکه انفجار آن از گل های تازه نیز به طرز ماهرانه ای توسط François Demachy عطری ساز Dior ساخته شده است. برگاموت ، ماندارین ، گلاب رز مطلق ، گل یاس ، چوب صندل و مشک با هم برای این عطر کار می کنند که باعث تحریک شادی خالص می شود.

4- عطر Oud Eau de Parfum

استحکام یک درخت آبزی بلند ، همراه با غنای چوب آگار ، چیزی است که این عطر تمام بدن را در کنار هم نگه می دارد. بطری سیاه متراکم حاوی نت هایی از ترنج ، نارنج ، گشنیز روسی و چوب آمیریس هائیتی است و باعث می شود تا می خواهید به یک شومینه دنج فرش کنید.

5- عطر Monsieur Dada 18

در سال 1918 ، آلبرت کریگلر اولین تکرار این عطر را به عنوان پسوند Dadaism ایجاد کرد ، که یک جنبش هنری مدرن در اوایل دهه 1900 است که منجر به هنر پاپ و پانک راک شد. این رایحه بدون جنس دارای یک ترکیب مستحکم از فلفل سیاه تند ، جوز هندی ، پرتقال ، پاتولی ، مشک و غیره است.

6- عطر Twilly Eau Poivrée

وقتی بیرون هوا سرد است ، هیچ چیز مانند لکه دار کردن پوست خود با رایحه ای که شما را گرم می کند نیست. توضیحات پیر هرمس: "گرمای پر جنب و جوش و فراوان فلفل دلمه ای صورتی ، طراوت و شادابی نوجوانان گل سرخ و جذابیت جذاب پاتچولی" در هم آمیخته است تا همه حواس شما را رنگ آمیزی کند.

7- عطر Rolling in Love

تنها چیزی که ما در جهان به آن نیاز داریم عشق است ... و "نورد در عشق" از کیلیان. همانطور که از مارک تجاری ابراز می کند ، این عطر به معنای ابراز احساس "بودن در عشق بسیار زیاد است که به نظر می رسد تقریباً زیر پوست قرار گرفته است." بطری قرمز عاشقانه بهم ریخته است ، و عطرهای شیر بادام و عنبیه را شامل می شود ؛ همچنین شامل مشک است که نمونه ای از احساسات فراگیر عشق را نشان می دهد.

8- عطر Lavender Extrême Eau de Parfum

هیچ کس اما تام فورد نتوانست اسطوخودوس را به سطح بعدی برساند و ریشه های کلاسیک خود را دوباره ببخشد تا بوی کاملاً جدیدی پیدا کند. عاشق محترم ماری کلر ، ویرایشگر زیبایی ، تایلور گلین ، یک عطر ادکلن دیگر ، شما می توانید اعتماد کنید که این بطری درخشان شما را اشتباه نمی کند.

9- عطر Baie 19 Eau de Parfum

اگر این عطر یک ترانه داشت ، این قافیه قدمت انگلیسی است: "باران ، باران ، برو!" یادداشتهای درخت توت درختی ، پاتولی و برگهای سبز پس از طلسم باران طولانی ، رطوبت و آب و هوای هوا را تسخیر می کند.

10- عطر Into the Night

برای تنظیم صحیح رکورد: این عطر و بویی نیست که رویاهای دبیرستان از آن ساخته شده است. ترکیبی فریبنده آن از انواع توت های تیره ، یاس نیمه شب و کهربا غنی "زن الاغی" است که در سراسر آن نوشته شده است. بعلاوه ، این ماده با مقدار غلیظ روغن ساخته شده است تا قدرت ماندن آن در طول شب طولانی شود.

11- عطر Atelier des Fleurs Jasminum Sambac

اگر می توانستید یک گل را به عنوان تمرکز یک عطر یک گل انتخاب کنید ، و یک گل سمبوسی زیبا از گل یاس از بانکوک احساس درست کند ، مطابقت خود را برآورده کرده اید. این عطر تک نت ، رویای عطر ساز استاد لوئیز ترنر ، می تواند به تنهایی بایستد یا در کمد لباس ایده آل شما لایه برداری شود.

12- عطر Daisy Love Daze

گویی دیزی نمادین و برنده جایزه توسط مارک جیکوبز به یک خواهر کوچک جدید احتیاج دارد. اما اینجا او است! و اعتماد ، او قلب شما را با رایحه های جذاب زردآلو ، اسمانتوس و کهربا طلایی به سرقت می برد.

13- عطر Nightclubbing Eau De Parfum

بیایید دوباره آن را به کلوپ های شبانه پاریس در دوره های دلتنگی دهه های 60 و 70 برگردانیم که توسط این عطر ساخته شده توسط مدیر خلاق سلین ، هدی اسلیمان ، برانگیخته می شود. همانطور که در توضیحات آمده است ، یادداشت های کره ای از اوریس سفید ، پاتولی ، خزه درختی ، وانیل و مشک از نت اصلی آن یعنی galbanum برای گرفتن "جو الکتریکی" استفاده می کند. به عبارت دیگر ، اسپریتز کنید و سپس کفش های رقص خود را بگیرید.

14- عطر La Panthère Eau de Parfum Spray

این عطر feline ، ساخته شده از مشک و Gardenia توسط عطر و ادکلن داخلی Cartier's Mathilde Laurent ، در یک بطری برتر با ارزش و دارای نسخه محدود بازسازی شده است که باعث می شود احساس راحتی کنید و عملاً اسم غرور شما را فرا می خواند.

15- عطر Blu Mediterraneo Cipresso di Toscana

با اعتماد به نفس ، این عطر تازه تجسم حسی از هوای شیرین ایتالیایی و تپه های نورد سرسبز توسکانی است. یادداشتهای جالب پرتقال ، مریم گلی و اسطوخودوس در یک روز تابستانی زیبا از هوای تازه نفس می کشد.

  • ۹۹/۰۵/۲۹
  • سیاوش پیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی