تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

  • ۰
  • ۰

تم تولد

من عذر خواهی می کنم از دوستان بخاطر اینکه مطلبی با موضوع غیر زیبایی دارم می نویسم اما چند وقتی هست که روی سایتی با موضوع تم تولد کار می کنم و جالب دونستم از طریق این وبلاگ اطلاعاتی رو در این خصوص با شما به اشتراک بگذارم که انشالا بعد از این بیماری کرونا جشن تولد های بسیار با شکوه تر و جذاب تر برای دوستان و نزدیکانتان تدارک ببینید

خرید تم تولد برای جشن تولد های بچه ها و بخصوص دختر و پسر های زیر 10 سال رواج بیشتری داره و خب دلیل خودش رو هم داره که اگر افتخار همراهی با شما رو داشته باشم، تو این مطلب کمی راجبش با شما صحبت خواهم کرد

آیا اصلا لازمه تولد تشریفاتی بگیریم؟

اول از همه این رو بگم که من پسرم و تا به حال تولدی به اون شکل برای من گرفته نشده پس از روی زندگی لوکس و تشریفاتی نمیخوام در این خصوص صحبت کنم و حرفم کاملا بر اساس منطق هستش.

دوستان تشریفات، با شکوه بودن و فضا سازی خوب برای جشن تولد هیچ اسکالی نداره جز هزینه اضافی!

حالا اگر یک نفر این شرایط رو محیا کنه که شما با هزینه کم به این موضوع دست پیدا کنید، دیگه واقعا هیچ مشکلی برای برگذاری یک جشن تولد تشریفاتی و زیبا، باقی نمی مونه.

شاید ندونید اما پکیج های تم تولد نهایتا 200 هزار تومان هستند و اگر شما از این وسایل برای تولد استفاده نکنید و از همون ظرف و ظروف های منزل بهره بگیرید، بخصوص برای تولد بچه های زیر 10 سال که بیشتر شیطون هستند، یک ظرف خدایی نکرده بشکنه و آسیب ببینه، به قول مامانا از دست میوفته و تهیه کردن دست همون ظرف بیشتر از 200 تومان برای شما آب میخوره.

شاید این مطلب را دوست داشته باشید: بهترین تم تولد پسرانه

اصلا تم تولد شامل چه وسایلی میشه؟

خب برای اینکه یه قیاسی بین استفاده از وسایل خونه یا وسایل یکبار مصرف تم تولد داشته باشید، لازم میدونم اینجا آیتم های اصلی که معمولا تو بسته های تم تولد قرار میگیره رو خدمتتون معرفی کنم.

بشقاب، کارد و چنگال، لیوان، ظرف برای پاپکورن و خوراکی های از این دست، ریسه برای تزئین، استند برای تزئین و فضا سازی، شمع تولد، بادکنک های تزئینی، کارد کیک بری، تاپر برای تزئین خوراکی ها، بنر و موارد دیگه هم که دلبخواهی هستند و میتونید سفارش ندید.

حالا تصور کنید اینهمه وسیله که بصورت یکبار مصرف در تم ها قرار میگیره، باید از وسایل خونه استفاده بشه و جمع کردن این وسایل و شست و شوی اون خودش به تنهایی اعصاب خورد کن و تو مخی هستش.

یک بسته کامل قبل از تولد تحویل میگیرید و بعد از تولد هم با سفره ای تو اون بسته قرار داده، همه رو با هم دور میریزید.

زیبایی جشن تولد رکن مهمی هستش که هم دردسر داره و هم هزینه

خب از بحث های به صرفه بودن تم که بگذریم، میرسیم به زیبایی اون که البته به تنهایی و بدون داشتن سلیقه شاید خیلی هم به چشم نیاد اما اصولا کسانی که بسته تم میخرند، براشون انگیزه ای میشه که یه تزئین هم برای محیط بکنند و فرزند خودشون یا برادر/ خواهر ... رو سورپرایز کنند.

تا اینجا گفتیم که کلا اگر وسایل یکبار مصرف برای تولد استفاده بشه و بخصوص برای تولد بچه های کوچک، خیلی بهتره و بعد از تولد هم که هیچ کس حوصله ظرف جمع کردن نداره، همه رو دور میریزید و خیال راحت.

اما حالا تفاوت ظروف یکبار مصرفی که تو تم ها هستش و میتونید از پلاسکو ها بگیرید چیه؟

خیلی ساده زیباییه.

مطمئنا میدونید که عکس شخصیت بن تن روی یک بشقاب هر چقدر برای بزرگتر ها مسخره به نظر بیاد، با همون سادگی و کم ارزشی، برای بچه ها خوش حال کنندس.

همچنین دختر هایی که مثلا با شخصیت فروزن و لباساش، رویا پردازی می کنن و براشون خیلی الهام بخشه، تو شب تولدشون استند فروزن رو کنارشون میبینن و اون شب فروزن هم داره سعی میکنه که به اون دختر بیشتر خوش بگذره.

فقط یک موضوع میمونه که اون هم تزئین محیط تولد هستش و هر کسی حوصله این کار رو نداره که پیشنهاد می کنم اگر شما هم از اون دسته آدم هایی هستید که حوصله تزئین ندارید، حتما با خرید یک تم تا حدی خوشحالی رو به فرزندتون هدیه بدید و کار رو برای خودتون خیلی سخت نکنید.

اما اصولا برای تزئین یک پس زمینه برای میز تولد لازم دارید، تعدادی بادکنک برای اطراف میز، یک پارچه مطابق با رنگ تم روی میز و بقیه کار هارو هم که خود تم برای شما انجام میده.

 

 

  • ۰۰/۰۱/۲۹
  • سیاوش پیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی