تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

  • ۰
  • ۰

ادکلن های مردانه بنتلی

شاید دوست داشته باشید یه ادکلن متفاوت و حرفه ای برای همسر و یا دوست خودتون بخرید. از ادکلن های تکراری که همه جا راجبش حرف زده میشه خسته شدید و لازم دارید که یک برند خفن تازه رو بشناسید. 

تو این مطلب قصد دارم راجب ادکلن های بنتلی مردانه باهاتون صحبت کنم و 8 مورد از بهترین محصولات این برند خفن رو بهتون معرفی کنم. 

بهترین عطرهای مردانه بنتلی در سال 2021

همه مردان می دانند که تجمل از دست اشیایی است که فرد در اختیار دارد ، مانند اتومبیل و کت و شلوار ، و از تمام مدهایی که او با خود به ارمغان می آورد ، البته در میان آنها ، عطرها. این مورد خاص از 8 بهترین عطرهای بنتلی برای مردان سال 2020 است ، برخی از عطرهایی که در این مقاله ارائه کرده ایم.

از سال 2013 ، تمام لوکس بودن این اتومبیل های کلاسیک و مدرن کاملاً در دسترس مردان بوده و بنابراین ، چه کسی بهتر از شما از آنها استفاده می کند و حسادت آن لحظه را می کنید.

1. بنتلی مومنتوم شدید

مانند یک اتومبیل لوکس که می خواهد شدیدترین و پر از آدرنالین لحظات را تجربه کند ، اینگونه Bentley’s Momentum Intense ارائه می شود ، یکی از عطرهای آن که متعلق به خانواده بویایی Oriental Woody برای مردان است.

این عطر دارای یک سری نت های شمعدانی ، ترنج ، مشک ، چوب صندل ، اسطوخودوس ، الیمی و دانه تونکا در رایحه ای است که مطمئناً بسیار قوی به نظر می رسد و با آن بوی چوبی که همه افراد قدرتمند دوست دارند.

به دلیل قدرت حضور باورنکردنی آن برای مدتی مانند تابستان بسیار عالی ارائه می شود و طول عمر آن طولانی خواهد بود زیرا بسیار با دوام است و بیدار بودن آن هنگام سنگین بودن نشان دهنده وجود آن است.

2. لاجورد توسط بنتلی

مردی که می خواهد مدرن باشد مجبور است از عطرهای آبزی استفاده کند تا به طراوت بی نظیری در حرکات خود دست یابد. به همین دلیل است که بنتلی برای مردان لاجورد عطری است که باعث تقویت آن می شود.

این عطر سپس از یک سری نت تشکیل شده است که از جمله آنها می توان به بنفشه ، کلاری ، لوبیای تونکا ، نارنج نارنگی ، آناناس ، ترنج اشاره کرد. به این ترتیب ، رایحه آن بسیار گرمسیری و با رایحه ای میوه ای خوشمزه متصل به تابستان است.

طول عمر آن برای ماندگاری بیشتر با شما ماندگار است و همیشه برای نشان دادن قلمرو سنگین است.

3. Bentley’s Infinite Intense

مرد بدون اعتقاد و اراده چیست؟ زندگی ای که شایسته ذکر آن نیست ، این است که Bentley’s Infinite Intense عطری است که در سال 2015 به بازار عرضه شده است ، همه کسانی را که راه پیروزی بسیار خوبی دارند منجنیق می کند.

نت های آن کاملا اغواکننده است و حتی برای خرما رسمی نیز ایده آل است زیرا دارای نت هایی از عنبر ، وتیور هائیتی ، سرو ، پاچولی ، رزین المی و فلفل سیاه است. همه با هم رایحه ای قوی و با رایحه آن مرد جنگلی به شما ارائه می دهند.

Infinite Intense مجهز به ماندگاری طولانی مدت است تا شما را در طول روز ادامه دهد و یک مسیر متوسط ​​برای احترام به روزهای زمستان ارائه دهد.

4. Bentley Momentum

 

یک مرد فقط به یک لحظه نیاز دارد تا به راحتی مورد توجه قرار گیرد ، به همین دلیل Bentley Momentum ، که در سال 2018 عرضه شد ، عطر ایده آل برای چنین اهدافی است.

این عطر بیشترین علامت را دارد که می تواند هر جلسه ای را به صورت خارق العاده ای ایجاد کند ، بنابراین برای این منظور. Momentum دارای رایحه هایی از چوب صندل ، دانه تونکا ، مشک ، چوب ترمه ، برگ بنفشه ، نت های دریایی و ترنج است تا رایحه ای تازه و آرام داشته باشد. طول عمر آن طولانی است ، در حالی که دنباله آن بسیار زیاد است ، و برای روزهای پاییز ایده آل است.

5. Intense by Bentley

مرد بودن غالباً به معنای شخصی است که باید لحظه ای که اقتضا می کند سریع عمل کند و اگر با شدت باشد بیشتر. به همین دلیل For Men Intense توجه شما را می طلبد ، مخصوصاً برای منافع بزرگ ساخته شده و در مرکز توجه قرار گیرد.

رایحه آن از رایحه های دارچین ، بنزوئین ، بخور ، سدر ، پاچولی ، ترنج ، دارچین ، فلفل سیاه و برگهای بو بو از سال 2013 آغاز شده و متعلق به خانواده بویایی Oriental Spicy است ، بسیار شدید و دارای رایحه خاکستر است عمیق درون شما

این عطر همچنین برای بهار بسیار خوب به حساب می آید و با ماندگاری متوسط ​​و دنباله ای مشابه ، یک اغواگر عالی است.

6.  Bentley For Men

یکی از عطرهای کلاسیک آن نحوه تعریف ما برای مردان توسط بنتلی است ، عطری که برای همه مردانی ساخته شده است که خواهان حداکثر تجمل هستند.

 

این بنتلی برای مردان دارای نکاتی از فلفل سیاه ، ترنج ، پاچولی ، بنزوئین ، چرم ، دارچین ، روم ، پنیر و عناصر چوبی است. بنابراین رایحه آن تند و پر از تجمل است. با چنین رایحه ای ، به راحتی می توانید مدتی مانند زمستان به سراغ این عطر بروید و دارای ماندگاری طولانی مدت است که به راحتی از بین نمی رود و رد سنگین اثبات مردی که هستید هستید.

7. Bentley Infinite

درخشش در تمام اوقات به هیچ وجه آسان نیست. این یک کار دشوار است که سازندگان بنتلی بی نهایت برای خود تعیین کرده اند و آنها به راحتی به آن رسیده بودند زیرا وقتی در سال 2015 راه اندازی شد ، به راحتی آن را به دست آوردند.

 

رایحه آن متشکل از نت هایی از عنبر ، فلفل بوربن ، وتیور هائیتی و بنفشه ترکیب ایده آلی است به طوری که هیچ چیز بیش از طرز تفکر شما و با آن عطر جنگل ابدی برای شما مهم نیست.

این برای تابستان مناسب است و طول عمر بسیار زیادی به همراه رایحه ای سنگین دارد و هر دو بی نظیر هستند.

8. Beyond The Collection Majestic Cashmere

ما با نمادین احتمالاً جذاب ترین عطر این لیست بسته می شویم ، و لوکس با حداکثر میزان بیان خود ، در مورد Bentley’s Beyond The Collection Majestic Cashmere صحبت می کنیم.

 

عطر و بوی آن ، پر از نت های پاچولی ، لوبیای تونکا ، مشک سفید ، لبدانوم ، ترمه ، ریشه گیاه اوریس ، برج و بعلاوه لمس چوب ، ظرافت با رایحه لطافت مطلق را تلف می کند. این شامل ماندگاری طولانی مدت و رایحه ای سنگین برای بهترین لحظات در روزهای زمستان است.

  • ۰۰/۰۲/۲۶
  • سیاوش پیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی