تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

  • ۰
  • ۰


در صنعت آرایشی و بهداشتی ، پرکننده های پوستی روز به روز محبوب تر می شوند و به ظاهر جوان تر کمک کرده و حجم را به پوست باز می گردانند. با افزایش سن ، چربی زیر جلدی از دست می رود و باعث کشیدگی پوست صورت می شود. این باعث می شود پوست ما نازک به نظر برسد و ظاهر "چاق" آن کاهش یابد. سایر عوامل باعث کاهش حجم به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، ارثی و همچنین شیوه زندگی می شود. در اینجا در کلینیک آرایشی Vanish ، ما فقط از محصولات با کیفیت بالا استفاده می کنیم تا بهترین نتایج را به مشتریان خود بدهیم ، که در آنها هنگام انجام پرکننده های پوستی از یک محصول معروف ، JUVEDERMÒ و Restylane استفاده می کنیم. پرکننده های پوستی همچنین می توانند به دلایل دیگر مانند:

به لب ها شکل برجسته تر و واضح تری می بخشد

کاهش چین و چروک و خطوط صورت
افزایش چین و چروک طبیعی صورت
بهبود ظاهر زخم
کاهش حلقه های تیره زیر چشم
خطوط لبخند را کاهش دهید
افزایش حجم در گونه ها
کمک به جراحی بینی بدون جراحی
خط فک کانتور

ماندگاری فیلرهای پوستی چقدر است؟

پرکننده های پوستی فقط یک رفع موقت هستند و بنابراین دائمی نیستند. برای اینکه بتوانید نتایج را انتخاب کنید ، باید دائماً لمس کنید ، زیرا پرکننده ها بسته به محصول مورد استفاده فقط بین 6 ماه تا یک سال دوام می آورند. محصولات نهایی بالاتر تمایل به دوام بیشتری دارند ، مانند محصولاتی که در کلینیک استفاده می کنیم ، JUVEDERMÒ و Restylane.

تزریق پرکننده
در کجا می توان از پرکننده های پوستی استفاده کرد؟
پرکننده های پوستی عمدتا برای اهداف صورت استفاده می شوند ، زیرا این یک عمل زیبایی برای جوان نگه داشتن صورت است. مناطق متداول بیماران برای انجام پرکننده عبارتند از: لب ، خطوط لبخند در نزدیکی دهان ، پیشانی ، زیر چشم ، بینی ، چانه ، گونه ها و همچنین فک.

چقدر پرکننده نیاز دارم؟

میزان پرکننده بستگی به نتیجه ای دارد که می خواهید داشته باشید و روش انجام شده مانند این که آیا برای بزرگ کردن لب ، گونه یا چانه از فیلر استفاده می کنید ، زیرا هر کدام به مقدار متفاوتی برای دستیابی به بهترین نتیجه نیاز دارند. تقریباً 1 میلی لیتر برای اهداف مختلف استفاده می شود اما بستگی به نتیجه ای دارد که می خواهید به آن برسید. به عنوان مثال ، بسته به حجم موردنظر شما ، حجم لب می تواند از نیم سرنگ (0.5 میلی لیتر) تا یک سرنگ کامل (1 میلی لیتر) متغیر باشد. مناطق بزرگتر مانند گونه و فک به محصول بیشتری نیاز دارند و در نتیجه از سرنگ های بیشتری استفاده می شود.

 

آیا دریافت فیلرهای پوستی دردناک است؟

در مورد درد در طول عمل ، همه متفاوت هستند زیرا عوامل مختلفی مانند تحمل درد ، ناحیه تحت درمان و همچنین چند بار انجام این عمل وجود دارد. برای افرادی که بارها این کار را انجام داده اند ممکن است برای افرادی که برای اولین بار این کار را انجام می دهند ، تسامح و تسامح ایجاد کنند. مانند هر سوزن ، ممکن است کمی در ناحیه احساس کنید. ممکن است از کرم بی حس کننده روی ناحیه استفاده شود تا به مشتری کمک کند احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

آیا فیلرهای پوستی بهتر از بوتاکس هستند؟

از نظر بوتاکس و پرکننده های پوستی ، یکی از دیگری بهتر نیست ، زیرا هر کدام به دلایل مختلف و دلایل مشابه استفاده می شوند. همه چیز بستگی به نتیجه ای دارد که می خواهید به آن برسید ، که در آن متخصص تعیین می کند که از کدام محصول استفاده می شود تا بهترین نتیجه را به دست آورد. هر دو محصول به همان اندازه محبوب هستند و در صنایع آرایشی استفاده می شوند.

هزینه پرکننده های پوستی

هزینه پرکننده پوستی با استفاده از تعداد سرنگ های مورد استفاده در حین عمل برآورد می شود. هرچه ناحیه تحت درمان بزرگتر باشد ، هزینه آن بیشتر خواهد بود زیرا باید از محصول بیشتری استفاده شود ، مانند بزرگ شدن فک و گونه که در آن سطح بیشتری برای پوشش وجود دارد. هزینه نیز بستگی به محصول مورد استفاده دارد ، زیرا برخی از محصولات گران تر از دیگران است. هزینه متوسط ​​پرکننده های پوستی بسته به محصول ، تعداد سرنگ و محل منطقه تحت درمان می تواند بین 150 تا 700 دلار متغیر باشد.

 

منبع: 

https://vanish.clinic/dermal-fillers-injectables/

  • ۰۰/۰۶/۰۷
  • سیاوش پیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی