تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

  • ۰
  • ۰

سلام دوستان همونطور که میدونید یکسری از مقالات رو گذاشتیم روی بحث تم تولد که خیلی پر طرفدار بود و گاهی راجب این موضوع هم دوست داشتم محتوا قرار بدم تو تابان چهر

داریم به فصل پاییز نزدیک میشیم و این بار توی سریال مقالات تم تولد، میخوام برم سراغ تم تولد پسرانه مناسب پاییز که از طریق این لینک هم میتونید یه مطلب خیلی خوب تو این زمینه رو مطالعه کنید. 

تمام اطلاعاتی که تو این صفحه میخونید، توی اون مطلب نیست پس بهتره یه نگاهی به این موضوع هم داشته باشید: 

تم تولد پسرانه پاییز هنری


با این صنایع دستی برگ ساز خلاق و سازگار با محیط زیست از The Artful Parent ، در یک مهمانی با مضمون هنری یک چرخش پاییزی انجام دهید. ما دوست داریم که این فعالیت ها را می توان در داخل خانه انجام داد ، بنابراین صرف نظر از آب و هوایی که مهمانان مهمانی شما می توانند از آن دور شوند. برگهای درخشان و کرم های ضد آفتاب پاییزی را بررسی کنید. برای تکمیل موضوع ، کیک های خوشمزه فصل پاییزی درختان پخته کنید.

تم تولد پسرانه در شکار

با وجود مخفیگاههای زیاد زیر مبلمان و داخل گنجه ها ، به راحتی می توانید در پاییز یک مهمانی شکارچیان جمع کننده داخلی را برگزار کنید ، حتی اگر هوا سرد باشد. لیستی از اقلام اطراف خانه خود تهیه کنید ، مانند این از Scavenger Hunt ، یا با نوشتن سرنخ هایی که شکارچیان شما را به مورد بعدی در لیست شما هدایت می کند ، کمی چالش برانگیز باشد. ذره بین ها را به عنوان نعمت های خانگی که مینی اسلوت ها می توانند در شکار استفاده کنند ، کنار بگذارید. پس از سرگرمی ، مهمانان خود را با یک تکه گنج به خانه بفرستید: کیسه های جداگانه سکه شکلات.

تم تولد پسرانه درخشان در پاییز

زودتر در پاییز تاریک می شود-و این بدان معناست که زمان مناسبی برای یک مهمانی درخشان در تاریکی است. چراغ ها را خاموش کنید و سرگرمی را افزایش دهید. بادکنک های درخشان DIY را به هوا بیندازید و چند دور پرتقال درخشان در تاریکی پخش کنید. با چند دستور العمل مورد علاقه ما در درخشندگی در تاریکی ، یک پیچ و تاب خوشمزه اضافه کنید.

فوق العاده جادوگر در پاییز

از مهمانسرای خود دعوت کنید تا برای جشن تولد با موضوع جادوگران روی جاروهای خود بپیوندند. این جشن دلربا بنفش که در Hello Wonderful مشاهده شد ، ترکیبی از فعالیت های پاییزی مانند بوبینگ برای سیب با دکوراسیون بنفش و مشکی و مهمانانی با لباس برای یک جشن جادویی است. این کیک های Wicked Witch Witched را از ملکه پخت مارتا استوارت تهیه کنید و مهمانان شما افسون می شوند.

 

جذابیت تم تولد برای پسران در تمام سنین!

به طور کلی کودکان از مشاهده تم تولد پسرانه بسیار ذوق زده می‌شوند، اما این به آن معنا نیست که تنها پسران در سنین پایین از این کار خوشحال می‌شوند. برای نوجوانان و جوانان پسر هم می‌توان تم‌های پاییزی جذابی رقم زد تا احساس خوشحالی را تجربه کنند. برای پسران جوان متولد پاییز می‌توان تم‌‌های مختلفی ارائه کرد که برخی از جذاب‌ترین این پیشنهادات به شرح زیر می‌باشند:

اجرای تم با استفاده از بادکنک‌های مشکی طلایی یا مشکی نارنجی یا رنگ‌هایی که یادآور فصل پاییز باشد.
استفاده از گل‌های فصل به همراه برگ‌های خشک پاییزی برای دیزاین و طراحی تم تولد پاییزی هم انتخاب خوبی خواهد بود.
استفاده از میوه‌های فصل پاییز نظیر انار، پرتقال، نارنگی، لیمو و… در دیزاین تأثیر بسزایی در جذابیت تم تولد پسرانه خواهد داشت.
استفاده از بادکنک‌های شکلی مخصوص پاییز مثل بادکنک کدو، انار و غیره هم می‌تواند فضایی جذاب را ایجاد کند.
استفاده از رنگ‌های گرم یا توپک‌های کاموایی برای اجرای دکور پشت زمینه تولد هم ایده‌ی جالبی محسوب میشود.
آنچه که موجب جذابیت و چشمگیر شدن تم تولد می‌شود، خلاقیتی است که اجرا کننده در زمان دیزاین به خرج می‌دهد. بنابراین یک تم پسرانه می‌تواند به صورت پک‌های آماده هم در بازار وجود داشته باشد و تنها زحمت نصب آن بر عهده شما بماند. کما این که خرید پک تم تولد پسرانه آماده مزیت‌های بسیاری نیز به همراه خواهد داشت.

خرید پک تم تولد پسرانه چه مزایایی دارد؟

از زمان روی کار آماده تم‌های تولد، مجموعه‌های بسیاری پک‌های متنوع را طراحی و تولید کرده‌اند که با خرید آن مزیت‌های فوق العاده‌ای نسیب شما خواهد شد. با خرید پک‌های آماده وقت کمتری صرف اجرای کار شده و بدون دردسر و سختی یک تم تولد پسرانه فوق العاده در اختیار خواهد بود. این مدل از پک‌های آماده برای استفاده تا چند بار هم مناسب خواهند بود، بنابراین می‌توانید تم‌های خریداری شده خود را به دیگران هم هدیه بدهید. بنابراین تنها کافی است در زمان خرید تم دقت نظر به خرج دهید تا یک تم بسیار عالی را خریداری نمائید.

 

  • ۰۰/۰۶/۲۷
  • سیاوش پیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی