تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

  • ۰
  • ۰

بهترین ادکلن ها

 

زمانیکه شب ها بلند و به هم نزدیک می شوند و دمای هوا کاهش می یابد ، با استفاده از ادکلن های گرم تفاوت بین احساس اعتماد به نفس و قوی بودن و احساس رخوت در زمستان به وضوح حس می شود.با استفاده از ادکلنهای مناسب زمستانی احساس رخوت وسرما از شما دور خواهد شد و احساس اعتماد به نفس و نشاط جایگزین آن خواهد گردید .این ادکلن ها و عطرهای خوشبو و فریبنده  مردانه زمستانی مطمئناً با قدرت و رایحه های شدید خود همچون طوفان برفی توجه دیگران را به خود جلب می کنند.

عطر زمستانی خوب برای یک مرد کدام است؟

در طول تابستان ، ممکن است عطری سبک ، تازه و ملایم انتخاب کنید. مانند رایحه ی مرکباتی با این حال ، یک عطر خوب زمستانی باید گرم باشد.هوای سردتر به این معنی است که بدن شما به اندازه کافی گرم نخواهید شد و این موضوع موجب می گردد رایحه ی عطر شما نتواند به راحتی پخش شود.

استفاده از ادکلن های تند ، چوبی یا معطر می تواند تفاوت چشمگیری در عملکرد خوب ادکلن شما در ماه های سردتر ایجاد کند.خوشبختانه عطرهای زمستانی مردانه عالی بسیاری برای انتخاب وجود دارد و سلیقه شخصی شما عامل تعیین کننده مهمی برای انتخاب آن است. به طور مثال می توانید رایحه ای کلاسیک و دودی بپسندید و یا ادکلنی کمی منحصر به فرد تر! یک عطر زمستانی قوی می تواند در بیان و معرفی شخصیت شما به دیگران کمک کند.

نکته فوق العاده آن است که مجموعه ای باور نکردنی  ازعطرهای زمستانی مردانه با روایح متعدد برای هر مناسبت و هر شخصیتی وجود دارد. اما یکی از ویژگی های مشترک همه آنها این است که این رایحه ها قدرتمند هستند و هرجا که حضور داشته باشید کسانی که در اطراف شما گذر می کنند با بوییدن رایحه ی بی نظیر و قدرتمند عطرشما، سرشان را برمی گردانند !

فروشگاه اینترنتی عطر الیسا پرفیوم با سال‌ها سابقه در زمینه‌ی فروش عطرهای اورجینال و کسب رضایت مشتری بهترین ادکلن های زمستانی مردانه موجود را معرفی و بررسی می کند تا شما را در انتخاب یک ادکلن اصل زمستانی یاری رساند .

 

1- عطر دولچه گابانا دوان ادوپرفیوم مردانه DOLCE&GABBANA THE ONE FOR MEN EDP

وقتی ازعطر دولچه گابانا دوان با رایحه ی جذاب ، گرم و دوست داشتنی استفاده می کنید اجازه می دهید منحصر به فرد بودن شما نمایان شود. این عطر شگفت انگیز مردانه در سال 2014 توسط تیم طراحی برجسته ای به رهبری اولیویه پولژ طراحی و روانه بازار شد وبا ترکیبی بی نظیر از یادداشت های مردانه ، حس شما را بیش از حد تقویت می کند  . از جمله روایح موجود در عطر دولچه گابانا دوان گریپ فروت آبدار مخلوط با گشنیز ، هل و ریحان همراه با زنجبیل برای تولید گرما و هیجان بیشتراست. این عطر را از صبح استفاده کنید تا روز خود را خاص ترآغاز کرده و شخصیت منحصر به فرد خود را به رخ دیگران بکشید.

این عطر به علت آکورد های اسپایسی و چوبی قویش یکی از بهترین عطرهای زمستانی برای آقایان است. رایحه ی عطر دولچه گابانا دوان  با نت های تازه تری از گریپ فروت و زنجبیل شروع می شود ، اما با رایحه ی عنبر ، تنباکو و سدر غنی می گردد.

علیرغم انتشاراولیه این عطر در سال 2008 ، به دلیل ماهیت کلاسیکش امروزه همچنان محبوب است و مناسب مردی است که می خواهد پیچیدگی و ظرافت خود را به نمایش بگذارد در حالی که فوق العاده مردانه باقی می ماند.

با وجود نت های بسیار قوی آن، رایحه ای صمیمی دارد. با صدای بلند فریاد نمی زند بلکه نسیم ملایمی از عطر را هنگام حرکت در یک اتاق زمزمه می کند.

این صمیمیت ،آن را برای لحظات آرام با معشوق یا گردهمایی های نزدیک خانوادگی ایده آل می کند.

2- تام فورد توباکو وانیل TOM FORD TOBACCO VANILLE

در روزهای سرد زمستانی از عطر شیرین و دودی تام فورد توباکو وانیل ، با رایحه ی آرامش بخشش لذت ببرید. همان طور که از نامش مشخص است ادکلنی با رایحه ی غالب تنباکو و وانیل است که در گروه  بویایی رایحه های تند شرقی قرار دارد . این عطربا رایحه ی خامه ای و تندش به طرز دلپذیری در زمستان ،گرما را با خود به همراه می آورد. در نت های اولیه ی آن برگ تنباکو و نت های تند وجود دارد که کم کم ناپدید می شوند و راه را برای نت های میانی باز می کنند ، که روایح لذیذ دانه تونکا ، وانیل قوی و کاکائو غنی را همراه با عطر خشک و چرمی شکوفه تنباکو ارائه می دهد. نت های پایه ی آن متشکل از روایح چوبی و میوه های خشک است . تام فورد توباکو وانیل یکی از مناسب ترین انتخاب  ها برای مراسم شبانه و روزهای سرد سال است.با اینکه رایحه ی گرم و شیرین آن مناسب هم آقایان و هم بانوان طراحی شده است اما  عناصر دودی آن مطمئناً بسیار مردانه هستند. این عطر می تواند به راحتی یک امضای زمستانی خاص ، بی نظیر وآرامش بخش برای شما باشد و با استفاده از آن بلافاصله حضور خود را در هر مجلسی اعلام خواهید کرد.

تام فورد توباکو وانیل در سال 2007 معرفی شد. تام فورد نه تنها عطر و ادکلن ، بلکه لباس ، لوازم جانبی ، لوازم آرایشی و سایر محصولات را نیز به فروش می رساند. این نام تجاری در سال 2005 ایجاد شد و خط عطرآن در سال بعد شروع به فعالیت کرد. پیش از این ، تام به عنوان مدیر خلاق برای گوچی کار می کرد و آنها را از ورشکستگی نجات داد. تام فورد یک طراح مد آمریکایی و همچنین یک بازیگر است. فیلم های او ، "یک مرد مجرد" و "حیوانات شبانه" ، با انتقادات و نقدهای مثبت زیادی روبرو شده است.

3- عطر ادکلن دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense

دیور هوم اینتنس، توسط فرانسوا دماشی طراحی و در سال 2007روانه بازار شد.دیور هوم مناسب زمانیست که شما کت و شلوار شیک و مدرن می پوشید. ادو پرفیوم دیور هوم اینتنس عظمت فوق العاده و پیچیدگی یک ادو پرفیوم سخاوتمند و قدرتمند را از خود به نمایش می گذارد .شدت بویایی زنبق به وسیله رایحه ی کهربایی و رایحه ی پایه چوبی گرانبهایش افزایش می یابد.

ادکلن دیور هوم اینتنس مردانه با رایحه ی چوبی ، گلدار و مشکی زمستانی ازرایحه ی دلپذیر اسطوخودوس در کنار زنبق ، گل ختمی ،گلابی ،خس خس و سدر  استفاده می کند. این نت ها باعث ایجاد عطری روستیک و قوی می شود که بلافاصله پس از ورود به هر مجلسی اطرافیان شما را مجذوب خود می کند. این آکورد ها برای زمستان بسیار مناسب هستند و از زمان انتشار ، این عطر به سرعت به رایحه ای برای مردان در سراسر جهان تبدیل شده است.

برآمدگی روی این عطر بسیار هیجان انگیز است ، دیور هوم اینتنس بویی برای افراد ضعیف نیست. اگر می خواهید ورود خود را با رایحه ی عطرتان اعلام کنید و اطرافیان را با بوی عطر خود مست کنید ، با ادکلن دیور هوم اینتنس به این امر دست خواهید یافت.

4- عطر کرید رویال عود CREED ROYAL OUD

عطر کرید رویال عود ، در سال 2011 به بازارعرضه شد . کرید رویال عود ،عطری فوژه ای کهربایی ویونیسکس ( زنانه و مردانه) است. عطار این عطر الیور کرید است. رایحه اولیه شامل فلفل صورتی ، لیمو و ترنج سیسیلی است. رایحه میانی متشکل از سدر ، سنبل ختایی و گالبانوم است ونت پایه حاوی چوب صندل ، چوب آگار (عود هندی معمولی) و مشک تونکین می باشد.

کرید ،عطر رویال عود خود را در پاسخ به درخواست های زیادی که از مشتریان خود دریافت کرد، تولید کرده است ، اما آنها رایحه را با سبک خانه عطرخود سازگار کرده است. چوب ، چرم ، سنگ مرمر و طلا ، که عناصر یک کاخ سلطنتی مجلل ایرانی هستند،الهام بخش این ترکیب مجلل ایرانی و پاریسی است .

ترکیبی زیبا از چوب صندل ابریشمی و سدر لبنانی که با بوی چوبی شیرین گالبانوم سنبل ختایی ترکیب شده است. پایه غنی و نجیب عطر رویال عود را به نمایش می گذارد که از کمیاب ترین و تحسین برانگیز ترین مواد که در فرهنگهای باستانی آسیایی بسیار ارزشمند هستند ،حاصل شده است . رویال عودعطری جذاب برای یک خانم ها یا آقایان با روحیه معنوی و باوقارو جسور است .عطری شیک و گرم فوژه با نت های چوبی ، سبز معطر و تند که نت عود بخشی جدایی ناپذیر از ترکیب آن است و نقش خود را به خوبی در تعادل با نت های دیگر ایفا می کند.این عطر بی نظیر با رایحه ی گرمش یکی از بهترین انتخاب ها در زمستان است .

 

5- ادکلن ویکتور اند رولف اسپایس بمبViktor Rolf Spice Bomb

ادکلن ویکتور اند رولف اسپایس بمب ،عطر مردانه گرم با رایحه چوبی ادویه‌ای است . رایحه ای آن به اندازه نامش منفجر کننده است ! این عطرخاص با بسته بندی هوشمندانه اش در سال 2012 منتشر شد که با نت های بالایی از فلفل صورتی تند به سمت شما می آید و به سرعت با نت های چرم و زعفران دنبال می شود. این عطر برای مردان خجالتی مناسب نیست. اسپایس بمب عطریست که باید با احتیاط استفاده کنید. از آن می توانید در محل کار یا مدرسه ،قرارهای عاشقانه و یا هرجایی که می خواهید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید ،استفاده نمایید .در روزهای سرد سال می توانید گرمای دلپذیری را از رایحه ی آن دریافت کنید .

اگر شما از مردهایی هستید که عاشق رایحه های تند شرقی هستند ، ادکلن ویکتور اند رولف اسپایس بمب قطعاً مورد علاقه شما خواهد بود. ترکیب فلفل قرمز ، زعفران ، چرم ، گریپ فروت ، ترنج و لامی برای ایجاد رایحه مطلوب درسرما بسیار مناسب است.رایحه ی این ادکلن بسیارقوی ، سکسی و گرم است و مناسب لباس شب و مناسبت های خاص می باشد. به علت ماندگاری بالا ، فقط یک اسپری کوچک از آن در تمام طول روز برای شما دوام می آورد!

 6- عطر ادکلن مارلی کارلایل  Parfums de Marly Carlisle

مارلی کارلایل  عطری است گلی برای زنان و مردان. کارلایل در سال 2015 روانه ی بازار شد. نت های اولیه ی آن شامل جوز هندی و سیب سبز و رایحه میانی متشکل ازلوبیا تونکا و رز و نت پایه حاوی پچولی و وانیل است.

مارلی کارلایل یک عطر گلی میوه ای است که به خوبی حواس شما را تحریک می کند. نسبت به عطرهای معمول زمستانی ، طعم میوه ای زیادی دارد که آن را از سایر رایحه های زمستانی موجود در این لیست جدا می نماید.این عطر به شما کمک می کند در میان جمعیت برجسته و خاص باشید.

مارلی کارلایل ، ترکیبی از گرما و تاریکی را با خود به همراه دارد و یک عطر زمستانی فوق العاده است .

7- عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد مردانه  Giorgio Armani Code

 

جورجیو آرمانی کد یک عطر پیچیده و بسیار خاص است که برای ایجاد تأثیری ماندگار طراحی شده است. این رایحه که در سال 2004 معرفی شد ، یک انتخاب بی انتها و همه کاره برای مردی است که به طور یکپارچه بین زندگی حرفه ای و شخصی خود در حال تغییر است. آرمانی کد حاوی نت های ترنج و لیمو برای طراوت نهایی است. این ترکیب مدرن با لایه های پایانی انیسون ستاره ای ، شکوفه زیتون و دانه تونکا انتخابی جسورانه و فریبنده برای مردی است که سرشار از انرژی و جذابیت است. آرمانی کد بوی شرقی، تلخ تند و گرمی دارد که برگرفته  از چرم ، تنباکو ، چوب گایاک و شکوفه ی زیتون است و برای استفاده در فصول سرد سال بسیار مناسب است .

 


 

  • ۰۰/۰۷/۱۸
  • سیاوش پیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی