تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

  • ۰
  • ۰

آیا عطر خود را با فصل تغییر می دهید؟ در حالی که در استفاده از عطر ها با رایحه قوی تر درزیر تابش آفتاب فصل تابستان بی میل و رغبت هستید ، می توانید در هنگام فرو رفتن مرکوری (سیاره عطارد )و شروع فصل سرما از رایحه هایی استفاده کنید که مشکی تر ، چوبی تر و تندتر هستند.

عطر زمستانی لزوما عطری برای تعطیلات نیست. تعطیلات بوی دارچین ، شومینه ترک خورده و کوکی های تازه می دهد. یک عطر زمستانی می تواند چنین بویی داشته باشد اما بیشتر باید متناسب با یک فضای تاریک و اسرارآمیز فصل هوای سرد باشد تا بویی مانند یک شیرینی زنجفیلی و نیازی نیست به شما بگوییم که زمستان خیلی بیشتر از تعطیلات است ، بنابراین عطر فصلی شما باید شما را تا اولین روزهای بهار همراهی کند. عطرهای زمستانی باید گرم و حساس باشند و به اندازه کافی با قدرت خوبی بر روی ژاکت مورد علاقه شما بمانند.

افرادی که عطر برایشان خیلی اهمیت دارد و علاقه وافری به عطر دارند ،عطر خود را با تغییر فصل تغییر می دهند . برای بهار و تابستان بیشترنت های میوه ای و گلی مورد پسند قرار می گیرد و وقتی به زمستان و پاییز نزدیک می شویم ، رایحه ای گرم و مرموز مورد نیاز است.

فروشگاه اینترنتی عطر الیسا پرفیوم با سال‌ها سابقه در زمینه‌ی فروش عطر اورجینال و کسب رضایت مشتری بهترین عطرهای زمستانی مناسب زنان شیک پوش و اصیل را در ادامه به شما معرفی می کند.

 

1-عطر شنل الور ادوپرفیوم زنانه chanel Allure EDP

 

تعریف درباره ی عطر شنل الور ادوپرفیوم سخت ومقاومت در برابر آن غیرممکن است. رایحه ای تمیز ، شفاف ، گرم و سکسی دارد، الور عطری است گلدار و تازه شرقی که برای هر زن ،منحصر به فرد است. زیرا هر زنی جذابیت خاص خود را دارد.

بطری مستطیلی ساده دارای یک کلاه براق است که با یک حلقه ساده احاطه شده و با نام CHANEL حک شده است.شنل الور با رایحه گرم و شیرین بسیار مناسب روزهای سرد زمستانیست . این عطر در سال ۱۹۹۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد .

نت های درخشان ماندارین با نرمی گل رز و رایحه ی شیرین وانیلی ترکیب می شوند.ادوپرفیوم با رایحه ی قدرتمند و قوی دارای یک نت اسرارآمیز میوه پشن فروت با آکورد گل صد تومانی و جنبه گرمتر شرقی است.

 

2- عطر دیور جوی بای دیور DIOR JOY BY DIOR

 

عطر دیور جوی بای دیور که در سال 2018 منتشر شد ، عطری پرانرژی و چوبی از مرکبات مخصوصزنان شیک و خاص است که توسط عطرساز فرانسوا دماچی خلق شده است. رایحه اولیه آن رایحه ی مرکباتی و خوشمزه ترنج و نارنگی ماندرین است. نت های میانی رایحه ای گلدار به همراه دارند ، با گل یاس شیرین و گل رز گراس. نت پایه گرم و نرم و همراه با رایحه ی مشک سفید ، چوب صندل خامه ای ، سرو و نعناع هندی می باشد. این عطر بسیار دلپذیر و تازه ، نمادی از شادی است.با رایحه ی بی نظیر دیور جوی بای دیور سرشار از انرژی، سرزندگی و لطافت می شوید .

این برند مد مشهور بین المللی در سال 1947 به دست کریستین دیور به وجود آمد ، سبک های "نگاه جدید" او و عطر "خانم دیور" همه در همان سال مشهور شد. موفقیت او در ده سال تا زمان مرگش و در سالهای پس از آن ، هم در دنیای مد و هم در عطر بسیار بزرگ و تأثیرگذار بوده است. بیش از 225 عطر و ادکلن با نام طراح و با همکاری بسیاری از عطرسازان برتر تولید شده است.

 

3- ادکلن ویکتور اند رولف فلاور بمب  Viktor Rolf Flower Bomb

 

ویکتور اند رولف فلاور بمب  یک عطر زنانه شرقی ، جاودانه و اغواکننده با ترکیبی از روایح بی نظیر است که آن را به یک عطرکلاسیک واقعی و مناسب فصل سرما تبدیل کرده است. عصاره هزاران گل باعث بوجود آمدن این عطر فوق العاده فوق العاده زنانه می شود. دسته ای از میلیونها گلبرگ رز ، هزاران فریزیا ، صدها یاسمن و دهها ارکیده ی کتلیا که با عطر اعتیادآور پاتچولی و وانیل تکمیل شده است. این ترکیب باعث ایجاد رایحه قوی گل می شود که طراوت و جذابیت اسرار آمیزی دارد و می تواند در تمام طول روز ماندگار شود. ما اطمینان می دهیم که استفاده از این عطر در یک قرار عاشقانه یا جایی در یک رویداد اجتماعی می تواند مخاطبان شما را شگفت زده کند! این عطر یکی از بهترین عطرهای زنانه برای زمستان است.

فلاور بمب  پرفروش ترین محصول سال 2005 است که توسط خانه مد مشهور در جهان به نام ویکتور اند رولف و به مناسبت دهمین سالگرد این کمپانی به بازار معرفی شد. ویکتور اند رولف مناسب کسانیست که به عطر چند بعدی علاقمند هستند. این عطر جذاب و پرفروش دارای نت های چای سبز ، گل ارکیده و گل رز جذاب است و همچنین روایح ترنج ، نعناع هندی و مشک را در بر دارد. با ترکیب این روایح  ، رایحه ای منحصر به فرد و گلی ایجاد می شود که برای یک شب رقص یا یک شام با یک لباس مشکی مناسب است. وقتی می خواهید در مجلسی مورد توجه قرار بگیرید و بدرخشید ،عطر فلاور بمب  ،عطر مناسب شماست.

 

4- لاست‏ چری تام فورد Lost Cherry Tom Ford

 

عطار این عطر لوئیز ترنر است. لاست چری در سال 2018 به بازار عرضه شد.

"تام فورد لاست چری راهمانند یک سفر کامل به جایی که روزگاری ممنوع بود،توصیف می کند ؛ رایحه متضادی که دوگانگی وسوسه انگیز از درخشش سرزنده و آب نبات مانند در خارج و گوشت و مغز میوه ی شیرین و دلپذیر را در داخل نشان می دهد.

نت اولیه که با رایحه ای از نتهای آلبالو، بادام تلخ و نوشیدنی الکلی  لیکور شروع می شود همانندگوشت رسیده گیلاس سیاه که در لیکور گیلاس می چکد و با لمس طناز و تحریک کننده ی بادام تلخ می درخشد.

 

نت میانی شامل آلبالو، آلو سیاه، رز ترکیه ای و یاس است .رایحه ی  ترش وشیرین  شهد آلبالوکه از بافت میوه های شاداب سرچشمه گرفته است در حالی که گلهای نفس گیر گل رز ترکی و یاسمن سامباک در حواس و روح نفوذ می کنند.

بالسام (شیره نیمه مایع خوشبو و رزینی که از بعضی درختان به دست می آید) پرو و ​​تونکای برشته درنت پایه و در زمان خشک شدن عطر ، پرتره جدیدی از یک نماد تجسمی را نشان می دهند. هنگامی که با ترکیبی غیر منتظره از چوب صندل ، وتیور و سدر و وانیل و نعنا هندی ترکیب می شود ، پایان کار به به سطوح سیری ناپذیری الهام بخش فانتزی می رسد و شما را شگفت زده خواهند کرد.

ادکلن لاست چری بیشتر به سمت عطری زنانه متمایل است تا مردانه .

 

5- عطر گرلن مون GUERLAIN MON

 

عطر گرلن مون عطری پودری وانیلی و گرم است که با همکاری عطرسازان با استعداد وزبردست دلفین جلکا و تیری واسر برای خانم ها طراحی وساخته شده است ،. آنجلینا جولی ، چهره تبلیغاتی و سخنگوی این عطر است که در مارس 2017 توسط برند فرانسوی گرلن عرضه شد .

پیر فرانسوا پاسکال گرلن خانه عطر خود را در سال 1828 تاسیس کرد.برند فرانسوی گرلن از زیرمجموعه‌های شرکت ال.وی.ام.ایچ  است؛ این شرکت که دفتر مرکزی آن در کشور فرانسه و شهر پاریس قرار دارد از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی-بهداشتی و مالک تعدادی از برندهای مطرح دنیای عطر و لوازم آرایشی لوکس است. این شرکت در زمینه سرویس دهی به دادگاه های اروپایی تجربه دارد و تنها از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در محصولات خود استفاده می کند. این شرکت متعلق به خانواده بود تا اینکه در سال 1994 توسط لوئیس ویتون مشهور خریداری شد.

نت آغازین آن با طعم تازه ای از ترنج و به دنبال آن با رایحه ای آرامش بخش و جذاب از اسطوخودوس باز می شود. رایحه ی گلهای بیشتری در مرکز این عطر و نت میانی یافت می شود ، دسته ای از زنبق  پودری ، گل رز عاشقانه و گل یاس با هم ترکیب می شوند تا یک قلب معطر برای این عطر ایجاد کنند. نت پایه این عطر شامل رایحه قوی و گرم وانیل ، دانه تونکا ، بنزوئین ، شیرین بیان ، نعناع هندی و چوب صندل است.عطر گرلن مون عطری بسیار مناسب برای فصل سرماست .

 

6- ایو سن لورن بلک اوپیوم  YVES SAINT LAURENT - Black Opium

 

بلک اوپیوم عطری وانیلی از برند ایو سن لورن رایحه ای اعتیادآور دارد که تداعی کننده نام عطر است. از این عطر زنانه بی نظیر در طول روز استفاده کنید تا از لایه های روایح آن لذت ببرید . بلک اوپیوم از نت های اولیه میوه ای هم چون گلابی و پرتقال تا قهوه تلخ و ترکیب شیرین یاسمن و وانیل برگرفته شده است به طوری که بر روی پایه ای از نعناع هندی و سدر استوارند.  این ترکیب مست کننده ،رایحه ای روشن و پرانرژی ایجاد می کند. آن را برای اولین ملاقات یا هر مناسبتی که به حال و هوای پر رمز و راز و مسحور کننده نیاز دارید ، مناسب می کند.

بلک اوپیوم از پخش بوی بسیار خوبی برخوردار است . رایحه این عطرجذاب و پرفروش از روایح شیرین و ادویه‌ای تشکیل شده و مناسب فصل‌های سرد سال است. این عطر توسط ناتالی لورسون ، ماری سالاما ، اولیویه کرسپ و هونورین بلان طراحی و ساخته شد و در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.

عطر بلک اپیوم در نت ابتدایی با رایحه‌ی فلفل صورتی، گلابی و شکوفه‌ی پرتقال آغاز می‌گردد، سپس در نت میانی با رایحه‌ی قهوه، گل یاس، شیرین بیان و بادام تلخ ادامه می‌یابد و در نت پایانی وانیل، سدر، نعناع هندی و چوب کشمیر تکمیل کننده‌ی رایحه‌ی این عطر زنانه می‌باشند.

 

7- عطر گوچی گیلتی اینتنس زنانه GUCCI GUILTY INTENSE FOR WOMEN

 

در فصل زمستان با رایحه ی بی نظیرشرقی گلیعطر گوچی گیلتی اینتنس زنانه خود را غرق لذت شگفت انگیز کنید. این عطر پیچیده که توسط خانه معروف گوچی در سال 2011 وارد بازار شد ، نت های مجلل گل آفتاب پرست ( مثل گل همیشه بهار) ، یاس بنفش و گل بنفشه را با نارنگی ماندارین پرجنب و جوش و فلفل صورتی ترکیبی می کند تا یک عطر معطر باشکوه خلق شود. از این عطر گرم و مسحور کننده برای جلب توجه همه کسانی که به شما نزدیک می شوند استفاده کنید ، خواه شما یک روز طولانی و مفید را در دفتر گذرانده باشید یا در یک جشن شیک شرکت کرده باشید .

گوچی گیلتی دارای رایحه ای فرح بخش با شیرینی و گرمای لذت بخشیست و می تواند در سرمای زمستان انرژی وصف نشدنی به شما هدیه دهد .

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

 

 

  • ۰۰/۰۷/۲۶
  • سیاوش پیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی