تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

  • ۰
  • ۰

یکی دیگه از عطر های سوپر جذاب و نیمه لوکسی که برای خانم ها امروز تو بازار وجود داره و هم از نظر اعتبار برند، هم از نظر رایحه و هم ماندگاری عطر بسیار قابل احترامیه، عطر یا ادکلن دیور ادیکت ادوپرفیوم زنانه هستش که الان هم خوراکه استفاده تو این هوای سرد زمستونیه. 

 

تو این مطلب میخوایم دیور ادیکت رو بهتون معرفی کنیم و 2 تا سایت خوب برای خرید این ادکلن جذاب زنانه رو هم در انتها بهتون معرفی کنیم و از هر کدوم که دوست داشید، در آخر خریدتون رو انجام بدید. 

 

بریم نظرات رو راجب این عطر ببینیم:

 

آیا می ارزه دیور ادیکت زنانه را با این قیمت خریداری کنیم؟

آرلن راجب دیور ادیکت میگه:

رایحه ای بهشتی با بوی تند و چوبی باورنکردنی تند با معجون گلی در آن. اگرچه بسیاری از بررسی ها می گویند که وانیل آن است، اما، روی پوست من، بیشتر وانیلی بود. این ماده برای شب ها و زمستان ها عمدتاً با سیلو بسیار زیاد و طول عمر ابدی است. این بسیار اعتیاد آور است که واقعاً به من احساس آزادی و انرژی می دهد. نت های آغازین بیشتر مربوط به گل توت با برگ های ماندارین است که سپس به گل پرتقال، گل ملکه و رز بلغاری ته نشین می شود. خشک شده بیشتر از چوب صندل، وانیل بوربون و دانه تونکا است. پوشیدن این لباس باعث می‌شود من برای آن روز تعریف و تمجید کنم. این زیبایی همیشه در قفسه من است و من حتی یک نسخه پشتیبان از آن نیز دارم. شاهکار! واقعا یک جواهر!

 

امیلی نظرش راجب دیو ادیکت اینه که:

کاملا به اسمش موجهه معتاد دیور پس از استفاده از آن یک اعتیاد است. این عطر برای استفاده در زمستان و شب زنانه است. رایحه ای عظیم و قوی که ماندگاری طولانی تری دارد و فرد را به اعمال مستقیم و جسورانه ترغیب می کند و باعث می شود احساس انرژی و رهایی از همه چیز کند! نت های اولیه شامل برگ های ماندارین همراه با گل توت، نت های میانی دارای گل پرتقال، رز بلغاری و گل ملکه است و پایه آن از چوب صندل، وانیل بوربون و دانه تونکا تشکیل شده است. با پوشیدن این لباس به اندازه کافی تعریف می کنم! این عطری است که همیشه در قفسه من است، برنده مطلق!

 

ولی سودابه میگه دیور ادیکت زنانه اینجوریه:

به نظر می رسد هر کس در مورد این یکی چیز متفاوتی برای گفتن دارد. شخصاً من را به یاد یک کیک لیمو-وانیلی می‌اندازد، شبیه به Tocca Collette یا حتی Byredo G-Water، اما بسیار غنی‌تر. و بله، می‌دانم که لیمو به‌عنوان یادداشت ذکر نشده است، اما این همان بویی است که برای من دارد. به نظر من گل های سفید می توانند خیلی ضربه بخورند یا از دست بدهند، اما در این مورد مست کننده هستند. در مجموع، من فکر می کنم این یک عطر خامه ای خوشمزه است که طرفداران وانیل و گل های سفید از آن لذت خواهند برد. تنها احتیاط من این است که نت پودری خفیف کمی مزیت بالغی به آن می‌دهد که در حال حاضر آن را به‌خصوص در مورد خودم دوست ندارم، اما می‌توانم ببینم که چند سال بعد از آن لذت می‌برم. همانطور که گفته شد، این به دور از "پیر خانم" است، بنابراین نگران بوی مادربزرگ نباشید. به طور کلی، من فکر می کنم دیور ادیکت عطر خوبی است و آن را توصیه می کنم، حتی اگر در حال حاضر با ترجیحات شخصی من مطابقت نداشته باشد.

 

مهسا عطر باز میگه: 

من در حال تست تکرار فعلی این عطر هستم. اگرچه این تقریباً 20 سال است که منتشر شده است، من فکر نمی کنم واقعاً هرگز سعی کردم این یکی را بو کنم. من امروز تصمیم گرفتم آن را آزمایش کنم و آن را دوست دارم، اما با توجه به گفته هایم فکر نمی کنم این مورد برای همه جذاب باشد و خرید کور مطمئنی نیست. به محض اینکه بوی آن را حس کردم، متوجه شدم که در اوایل دهه 2000 قطعاً این بوی را در دبیرستان های گوت و دختران کالج جایگزین در اوایل دهه 2000 استشمام کرده ام و این عطر مرا عمیقاً نسبت به مد گوت در اوایل دهه 2000 نوستالژیک کرد. احساس می‌کنم وقتی این را می‌پوشم باید در یکی از آن باشگاه‌های جایگزین صنعتی در حدود سال 2003 باشم (فقط یک احساس، در سال 2003 برای رفتن به باشگاه‌ها خیلی جوان بودم).

برای من این جنگل عمیق و تیره است، نه خیلی شیرین. چوب صندل زیاد من کمی آبجو ریشه / کولا از آن دریافت می کنم. کمی پودری در این وجود دارد که معمولاً برای من خاموش است، اما ظریف است. من گل‌های سفید را تشخیص می‌دهم، اما گل‌هایی که روی تابوت هستند. نه یک دسته گل روشن و شاد در یک گلدان یا چیزی که هنوز در زمین رشد می کند. می توانم بگویم که این بوی چوب صندل در درجه اول برای من است، نه عطر وانیل. طبق استانداردهای سال 2021، این عطر "جوانانه" در نظر گرفته نمی شود، اما قطعا همان چیزی است که جوانان 19 سال پیش می پوشیدند.

من این را دوست دارم و برای من قطعا زمان آن به بهترین شکل ممکن فرا رسیده است. به محض اینکه به خانه رسیدم احساس کردم باید در حالی که این را بو می کند بافی را تماشا کنم. این فقط مناسب است.

 

خب فکر می کنم این 4 تا نظر کافی باشه برای اینکه تصمیم گیری کنیم راجب اینکه دیور ادیکت زنانه رو به عنوان ادکلن مورد علاقه و لایق خودمون انتخاب بکنیم یا نه! 

برای خرید این عطر من به شما 2 تا پیشنهاد دارم:

1. سایت لیلیوم هستش که یکی از موفق ترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن توی ایرانه و میتونید با مراجعه به لینک عطر دیور ادیکت زنانه نسبت به مشاهده قیمت و خرید اینترنتی این ادکلن اقدام کنید. 

2. سایت عطر الیسا هستش که یه فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن با تضمین اصالت کالا هستش و من اطلاع دارم که ادکلن های بالای 10 میلیون هم کاربران ازش با خیال راحت خریداری می کنن و می تونید با مراجعه به لینک قیمت ادکلن زنانه دیور ادیکت ادوپرفیوم زنانه، قیمت این فروشگاه رو هم ببینید و اگر دوست داشتید ازش خرید کنید. 

  • ۰۰/۰۹/۱۴
  • سیاوش پیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی