تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

تابان چهر | مجله زیبایی

مجله زیبایی صورت و اندام

  • ۰
  • ۰

پر کننده های لب

بررسی اجمالی


اگر آرزو داشته باشید که لبهای شما درشت تر و گوشتی تر باشد ، شاید شما تزریق ژل به لب یا تزریق چربی به لب و موارد مشابه انواع فیلر را در نظر گرفته باشید. این می تواند به صورت جراحی یا با استفاده از تزریق انجام شود.

پرکننده های لب (تزریق ژل، تزریق چربی و فیلر ها) محبوب ترین روش برای افزایش اندازه لب هستند. آنها از نظر حداقل جراحی تهاجمی هستند و زمان بهبودی بیشتری دارند. این روش شامل تزریق یکی از چندین نوع پرکننده به لب است.

با افزایش سن ، به طور طبیعی کلاژن و چربی را از دست می دهیم. این منجر به نازک شدن و لک لک صورت ، از جمله لب ها می شود. پرکننده های لب با جایگزین کردن کلاژن و چربی از دست رفته کار می کنند.

با بیمار و پزشک او درمورد تجربه وی در مورد لیپ شدن لب و اینکه چه چیزی را باید قبل ، حین و بعد از عمل انتظار داشت ، صحبت کردیم.

تصمیم گیری در مورد آنچه شما می خواهید
اولین موردی که هنگام فکر کردن در مورد گرفتن یک پر کننده لب باید به آن توجه کنید نوع ظاهری است که شما می خواهید.

آیا می خواهید لبه های لب خود را تعریف کنید ، یا می خواهید آنها را پر کنید تا بزرگتر به نظر برسند؟ دانستن پاسخ این سؤالات به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام نوع پرکننده برای شما مناسب است.

 

هنگامی که توری با جراح پلاستیک خود ملاقات کرد ، عکس هایی از مدل هایی که لب های او را دوست داشت ، به همراه آورد. وی به Healthline گفت: "من سعی کردم بسیار واقع بینانه باشم - سعی کردم دخترانی را با لب هایی که شبیه به من است پیدا کنم."

توری گفت که لب فوقانی طبیعی دارد. او به جراح خود گفت که می خواهد حجم بیشتری اضافه شود تا بیشتر از این "راه حل" استفاده کند.

 

انتخاب نوع تزریق


هنگام انتخاب نوع تزریق مورد نظر ، شناختن انتخاب های شما مهم است. از نظر تاریخی ، کلاژن - یک بافت پیوندی که در بدن حیوانات یافت می شود - رایج ترین نوع پرکننده لب است.

با این حال ، امروزه بندرت مورد استفاده قرار می گیرد. این به این دلیل است که خیلی طولانی دوام نمی آورد. همچنین می تواند در بسیاری از افراد باعث ایجاد واکنش های آلرژیک شود.

پرکننده های اسید هیالورونیک اکنون بیشترین استفاده از تزریق برای لکه دار کردن و تعریف لب ها است. اسید هیالورونیک یک ماده ژل مانند است که از باکتری ها ساخته شده است. با اتصال خود به مولکول های آب در پوست ، ظاهری از لب های ضخیم ایجاد می کند.

این پرکننده ها به آرامی جذب می شوند و می توانند ضخیم یا نازک شوند تا دقیقاً به ظاهر مورد نظر خود برسند.

به گفته دکتر Usha Rajagopal ، جراح پلاستیک Tori ، چهار نام تجاری متداول اسید هیالورونیک در بازار وجود دارد. او گفت ، محبوب ترین گزینه ها Restylane و Juvaderm هستند. آنها حدود شش ماه به طول می انجامند و ظاهری بسیار طبیعی را ارائه می دهند.

Vollure جدیدترین محصول موجود در بازار است. این ماندگارترین و ماندگار نیست ، ظاهری طبیعی تر نیز ارائه می دهد.

Volbella محصول چهارم است. بسیار نازک است و می تواند بدون اضافه شدن کامل ، به صاف کردن خطوط عمودی لب کمک کند. ولبلا حدود 12 ماه طول می کشد.

می توانید هر شش ماه یکبار تکرار مداوا کنید. دانشمندان دریافتند که تزریق اسید هیالورونیک پوست را به سمت تولید کلاژن بیشتر ترغیب می کند و لامپ طبیعی بیشتری را در لب ایجاد می کند.

 

خطرات تزریق لب


واکنش های آلرژیک به اسید هیالورونیک - یک مولکول قند که به طور طبیعی در سطح پوست یافت می شود - نادر است. اما می توان یک توده (به نام گرانولوما) بافت ملتهب ایجاد کرد.

این نوع پرکننده همچنین می تواند در صورت تزریق در قسمت اشتباه از پوست توده هایی ایجاد کند ، مانند این که به اندازه کافی عمیق تزریق نشود. این توده ها را می توان با هیالورونیداز حل کرد. این آنزیمی است که اسید هیالورونیک را تجزیه می کند.

یک عارضه جانبی کمتر شایع یک رگ خونی مسدود شده است. این باعث می شود جریان خون به لب کاهش یابد. در نهایت می تواند به بافت لب شما آسیب برساند ، اما تشخیص سریع پزشکان بسیار آسان است و بلافاصله قابل برگشت است.


نحوه انجام این روش

 

اولین قدم برای دریافت روش پر کننده لب شامل برنامه ریزی قرار ملاقات با جراح پلاستیک دارای مجوز تابلو است. می توانید قبل از دستیابی به اینترنت ، به صورت آنلاین جستجو کرده و نظرات بیماران را بخوانید.

به گفته دکتر راجاگوپال ، پرکننده های لب - بخصوص پرکننده های اسید هیالورونیک - محصولات بی خطر هستند. بنابراین تا زمانی که یک متخصص را انتخاب کنید ، باید با درمان خود احساس امنیت کنید.

در روز انجام عمل ، به مطب جراح پلاستیک می روید. پزشک بی حسی موضعی را روی لب شما اعمال می کند. اگر شما یک پرکننده کلاژن گاو را انتخاب می کنید ، پزشک شما آزمایش پوستی را انجام می دهد تا مطمئن شوید که قبل از عمل حساسیت ندارید. اگر پوست شما علائم واکنشی را نشان می دهد ، پزشک شما از این روش درمانی استفاده نخواهد کرد. آنها نوع پرکننده دیگری را پیشنهاد می کنند.

پزشک شما ممکن است از سوزن برای تزریق مقادیر کمی بی حسی در قسمت داخلی دهان استفاده کند تا لبهای بالا و پایین را بی حس کند. در این مرحله از عمل ، ممکن است هنگامی که سوزن دهان را لمس می کند ، یک لکه کوچک احساس کنید. هنگامی که لبهای شما به اندازه کافی بی حس می شود ، پزشک پرکننده را مستقیماً به لب های شما تزریق می کند.

بعضی ها می گویند این باعث می شود پوست و صورت شما خنک شود. هنگامی که پرکننده داخل لب شما باشد ، ممکن است احساس خفگی کمی داشته باشید.

 

بعد از عمل

 


بعد از انجام عمل می توانید انتظار برخی از تورم در لب های خود را داشته باشید. همچنین ممکن است متوجه لکه های قرمز کوچکی شوید که سوزن ها به لب شما تزریق می شود.

کبودی اطراف لب یکی دیگر از عوارض جانبی رایج است که ممکن است حدود یک هفته ادامه یابد. به دلیل وجود پرکننده ممکن است لبهای شما بعد از انجام عمل متفاوت باشد.

توری گفت لبخند زدن برای او برای یک یا دو روز سخت است ، زیرا لب هایش کمی درد داشت. آن طبیعی است. جراح پلاستیک شما به شما دستور می دهد تا حدود دو روز لبهای خود را نخورید.

  • ۹۹/۰۵/۰۹
  • سیاوش پیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی